طباطبایی گفت :برای جلوگیری از مشکل و اختلال در دور جدید رقابت های لیگ بسکتبال سخت گیری ها و نظارت بر تیم های شرکت کننده بیشتر شده است.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط حضور تیم ها در دور جدید رقابت های لیگ بسکتبال گفت:تمامی تیم هایی که خواستار حضور در دور جدید رقابت های لیگ بسکتبال هستند باید مشکلات مالی خود را حل کرده وبا بازیکنان تیم تسویه حساب کنند تا در طول برگزاری مسابقات با مشکلی مواجه نشوند وشکایتی نیز نداشته باشیم.

اعلام آمادگی رسمی 6 تیم برای حضور در لیگ  بسکتبال

او در ادامه گفت:تا به الان 6 تیم به صورت رسمی برای حضور در لیگ جدید اعلام آمادگی کرده‌اند و در دور جدید رقابت های لیگ بسکتبال حضور خواهند داشت.امسال فراخوان برای ثبت نام تیم ها در دور جدید رقابت ها را نسبت به سال های گذشته که در شهریور ماه بود زودتر برگزار کردیم تا تیم ها فرصت کافی برای آمادگی و تصمیم گیری داشته باشند. پیش بینی ما این است که در فصل جدید حداقل 8 تیم و حداکثر 13 تیم حضور خواهند داشت.

مشکلات اقتصادی تیم ها را از لیگ بسکتبال دور کرد

طباطبایی افزود:کم بودن تیم های شرکت کننده در هر دوره از رقابت های لیگ بسکتبال علت های مختلفی دارد که یکی از آن ها را می توان مشکلات اقتصادی دانست، علت دیگر این است که این رقابت هارا در سطح حرفه ای است و بازیکنان و تیم های شرکت کننده باید آمادگی کامل برای رویارویی با حریفان را داشته باشند، در فصل گذشته نیز 9 تیم در لیگ  حضور داشتند.


بیشتربخوانید:

سومی بسکتبالیست‌ها کشورمان در تورنمنت اطلس اسپورت
طباطبایی: انتظار کسب دو مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا را داریم
پیروزی آسمان خراشان ایران برابر نماینده آمریکا


واگذاری سالن افراسیابی به بسکتبالی ها

او درباره واگذاری سالن افراسیابی به بسکتبالی ها اذعان داشت:سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی پس از پایان رقابت های آسیایی جاکارتا در اختیار فدراسیون بسکتبال قرار خواهد گرفت که اتفاق بسیار مفید و خوبی است چراکه اضافه شدن یک سالن دیگر به فدراسیون بسکتبال سبب می شود تا بتوان برخی از مسابقات لیگ را نیز  آنجا برگزار کنیم تا به بهبود وضعیت ورزش نیز کمک شود.

تیم ملی امید جایگزین مناسبی برای نسل گذشته بسکتبال ایران

رئیس فدراسیون بسکتبال ایران در پایان گفت: جای نگرانی برای خداحافظی بازیکنان خوب بسکتبال کشورمان همچون اوشین ساهاکیان نیست، چرا که نسل جدید بازیکنان بسکتبال ایران جایگزین های مناسب وقابل اطمینانی برای بازیکنانی هستند که از بازی کناره گیری می کنند.در جام ویلیام جونز نیز دیده شد که تیم بسکتبال جوان کشورمان نتایج بسیار خوبی را کسب کردند که نوید یک آینده روشن برای بسکتبال ایران است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار