زمان انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه پیام‌ نور اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، براساس تقویم آموزشی دانشگاه پیام ‌نور زمان انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه برای ترم مهر سال تحصیلی 98- 97 از 13 تا 22 شهریور ماه اعلام شد.

ثبت‌نام و انتخاب واحد ورودی‌های جدید مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد متناسب با زمان اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش انجام می شود و زمان حذف و اضافه نیز از 14 تا 25 مهرماه تعیین شده است.

زمان تشکیل کلاس‌ها در این ترم از 24 شهریورماه تا 28 آذرماه اعلام شده است و دانشجویان از 3 تا 15 شهریورماه برای ثبت و تایید درخواست مهمان و انتقالی خود در نیمسال مهر سال 97 فرصت دارند، ضمن اینکه امتحانات پایان ترم نیز از یکم تا 24 دی‌ ماه برگزار خواهد شد.

در نیمسال دوم زمان انتخاب واحد برای دانشجویان از یکم تا 8 بهمن‌ ماه و زمان حذف و اضافه از یکم تا 12 اسفندماه اعلام شده است، کلاس‌ها در این نیمسال از 13 بهمن‌ماه تا یکم خردادماه برگزار خواهند شد و امتحانات پایان ترم نیز از 18 خردادماه تا 10 تیرماه برگزار می‌شوند، دانشجویان برای ارائه درخواست مهمان (موقت و دائم) و تایيد توسط مركز مبدا و مقصد از 2 تا 30 دی ماه فرصت دارند.

انتهای پیام/گ

انتخاب واحد دانشگاه ها آغاز شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.