معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز از حل مشکلات حذف و اضافه دانشجویان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، دکتر عبدالهی پارسا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دانشجویان امسال می‌توانند در حذف و اضافه به جای 2 درس تا 3 درس و حتی در موارد خاص تا 4 درس را حذف و اضافه کنند و در واقع تمام مواردی که ممکن است موجب بروز مشکل برای دانشجو در حذف و اضافه شود، دیده شده‌ است.

اظهار کرد: امسال برای اولین‌بار تقویم آموزشی به گونه‌ای تغییر پیدا کرده است که دانشجویان پیش از پایان امتحانات یا اعلام کامل نمرات خود باید انتخاب واحد می‌کردند. به همین دلیل شرایط خاصی برای دانشجویان در نظر گرفته شده که این تغییر برای آن‌ها مشکلی ایجاد نکند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: با توجه به اینکه دانشجو تنها می‌تواند دو بار در طول دوره تحصیل حذف پزشکی انجام دهد، کلیه حذف پزشکی‌های نیم‌سال دوم سال تحصیلی 96-95 نادیده گرفته می‌شود؛ در واقع تمام مواردی که ممکن است موجب بروز مشکل برای دانشجو در حذف و اضافه شود، در نظر گرفته شده‌ است.

پارسا در پایان گفت: ممکن است میان حدود 8‌هزار دانشجوی کارشناسی، چند مورد استثنا نیز وجود داشته باشد که با مشکلات خاصی مواجه شوند، این دانشجویان باید برای حل مشکلات خود به آموزش مراجعه کنند تا شرایط آن‌ها بررسی شده و یک راه‌حل برای مشکل آن‌ها پیدا شود.

انتهای پیام/م

تغییر تقویم آموزشی دانشگاه شهید چمران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.