فرمانده انتظامي شهرستان روانسر از کشف 38 راس گاو گوشتی قاچاق با ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان و با تلاش ماموران انتظامی خبر داد. 

محمد قنبری   فرمانده انتظامی شهرستان روانسر   در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه  اظهار داشت: مأموران انتظامي شهرستان روانسر هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي به 2 دستگاه خودرو حامل احشام قاچاق مظنون و نسبت به متوقف کردن ان اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودروها، 38 راس گاو گوشتی قاچاق که طبق نظر کارشناسان حدود 5 میلیارد ریال ارزش داشت، کشف شد.

سرهنگ قنبری خاطرنشان کرد: علاوه بر توقیف 3 دستگاه خودروی حامل احشام قاچاق، رانندگان آن ها نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی روانسر یادآوری کرد: هماهنگی لازم به منظور تایید سلامت احشام کشف شده با سازمان های ذیربط به عمل آمده است .
وی با اشاره به اينكه بسياري از بيماري هاي خطرناك از حیوانات قابل سرايت به انسان است، تصریح کرد: جا به جايي و نقل و انتقال احشام بدون مجوز بهداشتي مي تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بياندازد.

سرهنگ قنبری در پایان برخورد با پدیده قاچاق را یکی از اولویت های پلیس در سال جاری عنوان و تاکید کرد: بدون هیچ گذشتی با افراد متخلف در این زمنیه برخورد می شود.

انتهای  پیام/ز

برخورد با پدیده قاچاق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.