رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر گفت: همایش حجاب و عفاف و دفاع از حریم خانواده در اهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  زارعی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی اهر ضمن تبریک انتخاب حجت الاسلام نظری رئیس دادگستری اهر به عنوان قاضی نمونه کشوری با اشاره جلسه قبل شورا، به پیگیری مصوبات قبلی پرداخت و تمامی اعضا را به شرکت در همایش حجاب و عفاف و دفاع از حریم خانواده که در محل پارک شیخ شهاب برگزار خواهد شد، دعوت کرد.

 عباسی معروفان فعال فرهنگی و عضو شورای اسلامی شهر اهر نیز گفت: در جامعه‌ای که اصول دینی و تربیتی خوب باشد نقش سه گروه مادران، معلمان و روحانیون مطرح است و ضروت دارد روحانیون در منابر و معلمان در مدارس بر ترویج فرهنگ احترام تاکید کنند.

عباسی قانون را منطق انسانیت دانست و گفت: مسائل ضروری حیاتی را نادیده نگیریم و از فرهنگ احترام غافل نشویم.

عبادی رئیس شورای هیئت‌های مذهبی اهر نیز در این جلسه طی سخنانی اشاره کرد که حوزه کاری نهاد‌ها اگر رعایت شود خود فرهنگ سازی است. چکش کاری در فرهنگ احترام معکوس جواب خواهد داد و در این خصوص برنامه ریزی برای ترویج بسیار مهم است.

گفتنی است:اداره آموزش و پرورش اهر مکلف شد تا در جهت ترویج فرهنگ احترام بین دانش آموزان برنامه ریزی لازم را انجام دهد. همچنین در حلقات صالحین از طریق سپاه ناحیه بر ترویج فرهنگ احترام تاکید خواهد شد. انجمن هنر عکاسی در جشنواره عکس سال ارسباران یکی از موضوعات جشنواره را «فرهنگ احترام به والدین و احترام به قانون» قرار دهد. کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و همچنین اداره کتابخانه‌های عمومی، ترویج فرهنگ احترام را در برنامه‌های خود قرار خواهند داد. 

 

انتهای پیام/ش

تاکید بر  ترویج فرهنگ احترام بین دانش آموزان

برچسب ها: جوانان ، ائمه اطهار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.