مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا گفت: تجمع بزرگ مدافعان حریم خانواده 21 تیر ماه همزمان با روز حجاب و عفاف در سراسر آذربایجان شرقی و تبریز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ کیانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه برای پاسداشت یاد و نام شهدای مسجد گوهرشاد و قیام آنها علیه کشف حجاب رضاخانی، 21 تیر به عنوان روز ملی حجاب و عفاف از سوی بسیج جامعه زنان سپاه پاسداران نامگذاری شده است، گفت: تجمع فوق در تبریز نیز از ساعت 9 صبح در میدان ساعت برگزار می شود که از همه آحاد مردم به ویژه بانوان مومن و متعهد دعوت می کنیم در این مراسم معنوی حضور داشته باشند.

وی، برگزاری ایستگاه نقاشی و قصه گویی برای کودکان، برپایی ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان پزشکی و برپایی خیمه معرفت برای پاسخ به شبهات را از برنامه های جنبی تجمع مدافعان حریم خانواده برشمرد.

کیانی، از برپایی نمایشگاه صیانت از حریم خانواده در بوستان قرآن تبریز خبر داد و افزود: این نمایشگاه از 17 تا 22 تیر در این بوستان از ساعت 17 تا 22 با برنامه های مختلف فرهنگی و هنری پذیرای عموم مردم خواهد بود.

وی، به برگزاری ویژه برنامه ای در خصوص هفته حجاب و عفاف در امامزاده سیدحمزه تبریز اشاره و اظهار کرد: علاوه بر این برنامه، مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، تجلیل از دختران محجبه، همایش، نشست های روشنگری و ده ها برنامه دیگر در تبریز و شهرستان ها برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/ش

 

برگزاری ویژه برنامه حجاب و عفاف در امامزاده سید حمزه تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.