مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گفت: به مناسبت سالروز اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران اولین همایش خادمان نماز‌های جمعه و یادواره شهدا در استان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ حجت الاسلام عابدینی مسئول نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان افزود: به مناسبت ۵ مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه در جمهوری اسلامی ایران همایش خادمان نماز‌های جمعه با محوریت نمازجمعه ، قرارگاه فرهنگی و تجلیل از خانواده‌های شهدای نمازجمعه و ائمه جمعه در استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: این گردهمایی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رضوانی نسب معاون گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و با حضور نماینده ولی فقیه در استان ، ائمه جمعه شهرها ، ائمه جمعه موقت و خادمین نماز‌های جمعه روز پنج شنبه ۴ مردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) بجنورد برگزار خواهد شد.
حجه الاسلام عابدینی هدف از برگزاری این گردهمایی را اهمیت بیش از پیش به نمازجمعه به عنوان قرارگاه ایمان اخلاق تقوا و بصیرت دانست و بیان کرد: در این همایش قرار است از خادمین مخلص نماز جمعه تقدیر و تشکر شود.
وی گفت: بیان تجربیات موفق ستاد‌ها در خصوص جذب به نمازجمعه و انتظارات ائمه جمعه از ستاد‌ها برای پویایی نمازجمعه از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.
انتهای پیام / ب 

برگزاری همایش خادمان نماز‌های جمعه و یادواره شهدا درخراسان شمالی

برچسب ها: شهدا ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.