مدارک به دست آمده از شرکت کوآلکام نشان می‌دهند که قرار است گوشی‌های Mi Max 3 Pro شرکت شیائومی با پردازنده‌های این شرکت تولید شوند.

شیائومی گوشی‌های Mi Max 3 Pro را با پردازنده کوآلکام تولید خواهد کرد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدل Pro گوشی Mi Max 3 شرکت شیائومی قرار است که به زودی و به صورت رسمی معرفی شود. این گوشی که قرار است آن را همراه با تولید Mi Max 3 ببینیم در سایت شرکت کوآلکام قرار گرفته است و در قسمتی دیده شده است که دستگاه‌هایی با پردازنده‌های Snapdragon 710 این شرکت تولید می‌شوند. در نتیجه باید منتظر باشیم تا معرفی آن را با پردازنده Snapdragon 710 ببینیم.

تصویری که در این سایت از بخش گوشی‌های هوشمند با پردازنده‌های Snapdragon 710 تولید خواهند شد می‌تواند مدرک معتبری باشد. این تصویر را می‌توانید در ادامه ببینید.

لیستی که در سایت شرکت کوآلکام قرار گرفته است، مشخصات دیگری از این گوشی را مشخص نکرده است اما Mi Max 3 Pro دیگر ویژگی‌های خود را با Mi Max 3 به اشتراک می‌گذارد یعنی صفحه نمایش این دستگاه 6.9 اینچ خواهد بود و از جنس IPS LCD است. دوربین پشتی این دستگاه دارای لنزهای 12 و 5 مگاپیکسل است و دوربین جلوی آن لنز 8 مگاپیکسلی دارد.

شیائومی گوشی‌های Mi Max 3 Pro را با پردازنده کوآلکام تولید خواهد کرد +عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار فناوری ، اخبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار