مدیر اداره اوقاف شهر پردیس با اعلام ساخت و ساز آستان سه امامزده در شهر پردیس مشارکت مردم در این طرح را خوب دانست.

ساخت و ساز آستان امامزادگان پردیس با سرعت مطلوب در حال انجام استحجت الاسلام صابریان مدیر اداره اوقاف شهرستان پردیس در مورد برنامه‌های آستان امامزادگان آن منطقه در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار داشت:در منطقه پردیس سه امامزاده وجود دارد. امامزاده مطهر، امامزاده قاسم و امامزاده طیب طاهر که به دلیل فعالیت‌های عمرانی همچنان درب سه آستان این امامزاده‌ها بسته است.

وی ادامه داد: اما در دهه کرامت برنامه‌های شادی اهل بیت(ع) در شهرستان پردیس متوقف نشد و یک برنامه بزرگ با حضور آحاد مردم در بوستان مرکزی شهر برگزار شد. در این برنامه هم گروه‌های هنری حضور داشت و هم مولودی خوانی برای مردم انجام شد. در این ایام و برخورد هفته عفاف و حجاب با دهه کرامت، برنامه‌های مختلفی برای خانواده‌ها در جهت ترویج و گسترش حجاب برگزار شد.

وی همچنین در مورد ساخت آستان امامزادگان منطقه پردیس گفت: در دو آستان امامزاده قاسم و امامزاده مطهر ساخت و ساز با سرعت مطلوبی رو به جلو است. مردم نیز با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه همواره به کمک سازمان اوقاف آمده و در این زمینه همت کافی داشته اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار