امامزاده پنج تن لویزان و امامزاده عبدالله همه‌سین میزبان مردم در جشن بزرگ ولایت به مناسبت میلاد امام رضا (ع) خواهند بود.

برپایی جشن بزرگ میلاد امام هشتم در دو آستان امامزاده شمال شرق تهرانمرتضی صادقی مدیر اداره اوقاف شمال شرق تهران در مورد برنامه‌های دهه کرامت در آستان امامزادگان آن منطقه در گفتگو با خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ابراز داشت:در ابتدای دهه کرامت یک اردوی زیارتی برای خادمان دو آستان امامزاده پنج تن لویزان و امامزاده عبدالله همه‌سین در امامزاده داود برگزار شد. همچنین در امامزاده عبدالله همه‌سین در این روز‌ها برنامه‌های مختلفی با حضور خطیبان نام آشنای کشور همچون آقای بی آزار تهرانی بزگزار می‌شود.

وی ادامه داد:در شمال شرق تهران فقط دو امامزاده وجود دارد. امامزاده عبدالله همه‎سین و امامزاده پنج تن لویزان که در هر دو آستان حضور مردم بسیار ملموس است. با توجه به اینکه بقاع متبرکه هیچ گونه کمکی برای ساخت و ساز دریافت نمی‌کنند، همه کار‌های عمرانی با کمک مردم و ساماندهی اوقاف است. این پدیده‌ای بسیار زیبا و منحصر به فرد است که فقط در کشور ما یافت می‌شود.

وی در انتها گفت:جشن میلاد امام رضا (ع) در شب و روز میلاد در هر دو امامزاده پنج تن لویزان و امامزاده عبدالله همه‌سین با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار