پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: شرایط برای ماندم در تیم نفت مسجد سلیمان مهیا نبود و به همین دلیل از این تیم جدا شدم.

فکری: شرایط برای ماندم در تیم نفت مسجد سلیمان مهیا نبودمحمود فکری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: شرایط برای ماندم در تیم نفت مسجد سلیمان مهیا نبود و به همین دلیل از این تیم جدا شدم و از تمام افرادی که به ما کمک کردند تا این تیم برای دومین بار راهی لیگ برتر شود تشکر می‌کنم.

او درباره اینکه چه قدر احتمال دارد که تیم نفت مسجد سلیمان بتواند در لیگ هجدهم بماند عنوان کرد: با توجه به اینکه شرایط چند تیم در لیگ هجدهم مهیا نیست و با مشکل مواجه هستندو آماده رقابت‌ها نشدند احتمال ماندگاری نفت مسجد سلیمان در این لیگ زیاد است و امیدوارم که این تیم بتواند در لیگ برتر باقی بماند.

فکری درباره سرمربیگری در تیم استقلال گفت: امیدوارم که به وقتش این اتفاق رخ دهد و من تلاش می‌کنم تجربه لازم را کسب کنم و منکر علاقه ام برای هدایت تیم استقلال نیستم و در صورتی که فضا مناسب باشد می‌توانم به این آرزو برسم.

او درباره اینکه نگران نیست که شرایط منصوریان را تجربه کند افزود: اگر شرایط باشگاه و تیم مناسب باشد این اتفاق رخ نمی‌دهد و من امیدوارم در فضای مناسب هدایت استقلال را بپذیرم.

پیشکسوت استقلال درباره آمادگی تیم استقلال برای لیگ هجدهم بیان کرد: تیم هنوز آماده نیست. شفر در سال گذشته توانست با استقلال نتایج قابل قبولی را کسب کند و این موضوع سطح انتظارات هوادران را برای این فصل افزایش داد و حساسیت‌ها بیشتر شده است.

فکری تصریح کرد: در مجموع تیم استقلال دیر شروع کرد و تغییر در مدیریت این باشگاه در زمان مناسب اتفاق نیفتاد و در این شرایط باید استقلال پاسخگوی انتظارات هوادارانش باشد و امیدوارم که بتواند در لیگ هجدهم عملکرد خوبی داشته باشد.

او در پایان درباره جدایی زود هنگام بازیکنانی مانند ابراهیمی، رضایی از تیم استقلال گفت: حضور بازیکنان در تیم‌های خارجی طبیعی است و در نسل ما هم همین بوده است. اگر باشگاه با برنامه ریزی صحیح و بودجه مناسب استعداد یابی کند هم بازیکنان می‌توانند از تیم جدا شوند و هم یک تیم دچار لطمه نمی‌شود.


بیشتر بخوانید: مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران + تصاویر


انتهای پیام/


اظهارات فکری درباره تیم فوتبال استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار