داور فوتسال بانوان گفت: لیگ فوتسال ایران در سطح آسیا قهرمان است و این باعث پیشرفت داوران شده است.

ناظمی: لیگ فوتسال ایران باعث پیشرفت داوران شده استگلاره ناظمی داور فوتسال بانوان کشورمان در حاشیه مراسم تجلیل از برترین‌های فوتبال در گفتگو با   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره کسب جایزه برترین داور فوتسال بیان کرد: از سال ۷۹ وارد فوتسال شدم و برادرم تنها مشوق من در این عرصه بود و وقتی علاقه و موفقیت او را در امر داوری دیدم وارد کلاس‌های داوری شدم و خوشبختانه توانستم در این امر موفق باشم.

او ادامه داد: لیگ فوتسال ایران در سطح آسیا قهرمان است و این امر باعث می‌شود که داوران فوتسال هم در هر دو بخش مردان و بانوان پیشرفت کنند و در سطح جهان حرفی برای گفتن داشته باشیم.

ناظمی درباره وضعیت داوران فوتسال بانوان عنوان کرد: در یکی دو سال گذشته توجه ویژه‌ای به وضعیت داوری بانوان شده است و از نظر امکانات پیشرفت کردیم و افزایش دستمزد در روحیه داوران تاثیر بسزایی داشته است.

داور فوتسال بانوان در پایان خاطر نشان کرد: البته افزایش حقوق ما در قیاس با دستمزد مردان همچنان کم است، اما همین که کمیته داوران توجه ویژه‌ای به بخش داوری فوتسال بانوان داشته باعث دلگرمی داوران شده است.


بیشتر بخوانید: مراسم معرفی برترین‌های فوتبال و فوتسال ایران + تصاویر


انتهای پیام/

اظهارات ناظمی درباره داوری فوتسال بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار