معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تیم نخبگان مهارتی این استان در هجدهمین المپیاد ملی مهارت با کسب یک مدال نقره و یک دیپلم افتخار خوش درخشیدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خان محمد حسن زهی معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بسترسازی مناسب و رقابت سالم بین مهارت آموختگان، بازگشت ارزش فراگرفتن مهارت‌ها در بین جوانان برای داشتن شغل، ایجاد فرصت تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ای بین جوانان، شکوفایی و کشف استعداد‌های حرفه‌ای و حضور حرفه آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی از اهداف برگزاری رقابت‌های ملی مهارت است.

وی افزود: امسال هجدهمین دوره از رقابت‌های ملی مهارت از ۲۳ تیر به مدت هفت روز با حضور جوانان ماهر سراسر کشور برگزار شد.

حسن زهی ادامه داد: تیم نخبگان مهارتی سیستان و بلوچستان در ۱۲ رشته با ۱۲ رقابت کننده به هجدهمین المپیاد ملی مهارت اعزام شدند که در پایان اسماعیل سارانی موفق به کسب مدال نقره در رشته صافکاری خودرو و حسین ریگی موفق به کسب دیپلم افتخار در رشته نگهداری ماشین‌های سنگین شدند.

معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در این دوره از رقابت‌های ملی مهارت ۵۴۴ جوان ماهر از ۳۱ استان کشور در ۳۳ رشته مهارتی به رقابت پرداختند.

وی افزود: برگزیدگان نهایی به چهل و پنجمین رقابت‌های جهانی مهارت که در سال ۲۰۱۹ در روسیه برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/ع

اعزام تیم نخبگان مهارتی سیستان و بلوچستان به هجدهمین المپیاد ملی مهارت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار