استاندار کرمانشاه گفت : بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و مدیران در مدیریت بحران زلزله دیروز، عملکردی به موقع داشتند که قابل تحسین است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه بازوند استاندار کرمانشاه گفت : همدردی مسوولین با مردم هنگامی محسوس است که مسوولین در روز‌های سخت در کنار مردم و در میان مردم باشند تا مردم دلگرم باشند و احساس تنهایی نکنند.

وی گفت : در پی زلزله دیروز، در سه نقطه از محور جوانرود - ثلاث باباجانی مجموعا حدود ۴۰۰ متر کوه ریزش داشته است که با اقدامات صورت گرفته توسط راهداران، راه‌های مواصلاتی هم اکنون بازگشایی شده اند و‌مشکلی برای تردد وجود ندارد. هیچ‌جاده‌ای در مناژق زلزله‌زده بسته نیست.

بازوند افزود : تا زمان رفع کدورت آب آشامیدنی روستا‌های زلزله زده ثلاث باباجانی، هلال احمر به هر شکل ممکن عملیات آبرسانی را انجام دهد وشرکت مخابرات تدابیر لازم را برای نقایص احتمالی در خطوط ارتباطی مردم در مناطق زلزله‌زده به کار می گیرد.

وی به اینکه دستگاه‌های خدماتی کاملا آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند افزود: از لحظه وقوع زلزله با فرماندهان نظامی و انتظامی در ارتباط بودیم که انصافا حضور پررنگی در منطقه داشته اند.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سه نقطه از محور جوانرود  ثلاث باباجانی حدود ۴۰۰ متر کوه ریزش داشته است

 

 

 

برچسب ها: اخبارفرهنگی ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.