حق و تکلیف کارگران در محل کار اهمیت سیستم‌های انضباطی و تعیین ضوابط اخلاقی منطبق با عرف شرکت‌ها است.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که کارکنان و پرسنل در محل کار مشغول به فعالیت هستند باید مقید به اصول مرتبط با همان سازمان باشند که در نهایت باعث ایجاد نظم و تقسیم وظایف خواهد شد.

وجود سیستم انضباطی در سازمان برای تنبیه کارکنان خاطی لازم است. این سیستم کارکنان را ملزم می کند رفتاری مطلوب و مقبول و در چارچوب عقلانیت سازمان داشته باشند.

پس کارکرد اصلی سیستم انضباطی اصلاح رفتار نامطلوب و یاددهی رفتار مطلوب، مناسب و مطابق با استانداردهای سازمان است.


بیشتر بخوانید:  آخرین اخبار از دستمزد کارگران در سال 97 


هدف اصلی از انضباط باید تغییر رفتار و اصلاح رفتار و عملکرد کارکنان باشد و تنبیه کارکنان خاطی به خودی خود هدف نیست. انضباط، اشاره به نقش مدیر در شکل دهی رفتار کارمند دارد، یعنی رفتارهای مدیر، عامل اصلی شکل گیری رفتار کارمند است.

حق و تکلیف کارگران در محل کار اهمیت سیستم های انضباطی و تعیین ضوابط اخلاقی منطبق با عرف شرکت ها است.

انتهای پیام/

برچسب ها: کارگران ، پرسنل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۲ مرداد ۱۳۹۷
کارکنان رسمی ک خدای اون اداره هستن و چیزی بهشون نمیشه گفت
آخرین اخبار