شرکت Ten Fold موفق به تولید ساختمان‌هایی شده‌اند که خودشان با تا شدن و باز شدن، کوچک و بزرگ شده و تنها در 8 دقیقه برپا می‌شوند.

ساختمان‌های تاشویی که در 8 دقیقه درست می‌شوند +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در آینده ساختمان‌ها خودشان ساخته می‌شوند و هیچکسی در ساختن آن‌ها فعالیتی نخواهد داشت. شرکت انگلیسی Ten Fold موفق به تولید ساختمان‌هایی شده است که خودشان در کمتر از 10 دقیقه گسترش می‌یابند و هیچ انسانی در ساخته شدن آن‌ها جز شخصی که قرار است قطعات آن را در جای خود محکم کند، نقشی ندارد.

ساختمان‌های آماده شرکت Ten Fold می‌تواند نیم نگاهی به آینده صنعت ساخت و ساز در جهان داشته باشد؛ ساختمان‌هایی که می‌توانند توسط هر شخصی تا شده و گسترش داده شوند. این کاربه آسانی تا کردن لباس و در کمد قرار دادن آن‌ها خواهد بود. با استفاده از این ساختمان‌های تاشوی از پیش تهیه شده، می‌توان از خانه کوچک درختی تا هتل‌های شیک و مجلل ساخت.

شرکت Ten Fold در ویدئوی تبلیغاتی که از این ساختمان‌ها در فضای مجازی منتشر کرده است، نشان می‌دهد که دیوارهای این ساختمان را هرگونه که دلمان بخواهد می‌توانیم تغییر دهیم. با این ساختمان‌ها می‌توان سوئیت‌های مجلل برای هتل‌ها ساخت و با کمی جابجایی در دیواره‌های آن می‌شود یک خانه با دو اتاق خواب کوچک داشت. دقیقا همان چیزهایی که یک مراجعه کننده به هتل و یا کسی که به دنبال خانه می‌گردد، نیاز دارند. این ساختمان‌ها در زمانی که تا شده‌اند، به راحتی با کامیون قابل جابجایی هستند.

انتهای پیام/

ساختمان‌های تاشو، آینده صنعت ساخت و ساز در جهان +فیلم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار