جشنواره E3 2018:

جمع‌بندی نهایی/ بررسی عناوین معرفی شده در کنفرانس سونی +تصاویر

شرکت سونی در جشنواره E۳، ۲۰۱۸ عناوین انحصاری و غیرانحصاری بسیاری معرفی کرد و کنفرانس آن به عنوان بهترین در جشنواره لقب گرفت.

بررسی عناوین معرفی شده در کنفرانس شرکت سونی/ جمع‌بندیبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جشنواره E3 امسال نیز با تمام نقاط ضعف و قوتش به پایان رسید و عناوین بسیار زیادی در طی 3 روز اخیر معرفی شد. بسیاری از این عناوین تاریخ عرضه مشخصی داشتند که به کاربران اعلام شد، اما تعداد قابل توجهی نیز صرفا برای جلب توجه کاربران به کنفرانس شرکت‌های مختلف معرفی شدند و عرضه آنها تا پایان سال 2018 و حتی نیمه اول سال 2019 نیز امری بعید به نظر می‌رسد.

اما در بین سایر شرکت‌ها، سونی به دلیل اجرای قدرتمند و معرفی عناوین انحصاری، توانست لقب بهترین کنفرانس جشنواره E3 2018 را به خود اختصاص دهد. حال در این گزارش به مهم‌ترین عناوین معرفی شده توسط شرکت سونی اشاره و آنها را جمع‌بندی خواهیم کرد.

Control

بازی Control در کنفرانس دبشب سونی معرفی شد +تصاویر

این بازی در کنفرانس با یک گیم پلی معرفی شد و در این تریلر مشخص شد که این بازی در جهانی تغییرپذیر اجرا می‌شود که همه اشیا توسط شخصیت اصلی این بازی تغییر شکل پیدا می‌کنند و شخصیت اصلی با استفاده از همین توانایی می‌تواند با دشمنان مبارزه کند. کاراکتر بازی همچنین می‌تواند برای مدت زمان کوتاهی بدون توجه به جاذبه زمین در هوا معلق باشد و رو به جلو پرواز کند. در خلاصه این بازی آمده است بعد از اینکه یک سازمان مخفی در نیویورک توسط نیروهای ماورایی مورد حمله قرار می‌گیرد، شخصیت اصلی این داستان که رییس سازمان است باید با آن‌ها مبارزه کند و کنترل اوضاع را به دست بگیرد. گفته می‌شود تاریخ انتشار بازی Control به طور دقیق مشخص نیست اما قرار است در سال 2019 به بازار عرضه شود.


 

Ghost of Tsushima

Ghost of Tsushima، عنوان انحصاری جدید سونی +تصاویر

داستان این بازی به سال 1274 کشور ژاپن در منطقه‌ای به نام سوشیما (Tsushima) بازمی‌گردد. در این سال این منطقه از ژاپن توسط مغولستان مورد حمله قرار گرفته بود. در طول این بازی گیمرها نقش هدایت یک سامورایی تنها را به عهده دارند که در صدد انتقام و عشق به کشور خود قصد دارد نیروهای مغولستان را از منطقه سوشیما بیرون کند. در گیم پلی منتشر شده از شرکت سونی نشان داده می‌شود که Ghost of Tsushima دارای گرافیکی بسیار عالی، نماهایی طبیعی از جنگل و کوه و سوشیمای سال 1274 است.

گفتنی است؛ شرکت سونی هیچ تاریخی را برای عرضه این عنوان مشخص نکرده است و باید منتظر خبرهای بعدی از بازی انحصاری Ghost of Tsushima بود تا تاریخ دقیق انتشار آن مشخص شود.


 

Assassin's Creed Odyssey

عنوان Assassin's Creed Odyssey در کنفرانس یوبی‌سافت معرفی شد +تصاویر

یکی از تجربه‌های بسیار موفق شرکت یوبی‌سافت، در زمینه ساخت عناوین رایانه‌ای، فرنچایز Assassin's Creed یا همان " فرقه قاتلین " است. سری بازی AC همواره در بین مخاطبان محبوبیت ویژه‌ای داشته است و همین امر سبب می‌شد تا هر سال نسخه جدید این بازی، پای ثابت کنفرانس‌های یوبی‌سافت در جشنواره E3 باشد.

امسال نیز از این قائده مستثنی نیست و شرکت یوبی‌سافت در کنفرانس شب گذشته خود از نسخه جدید فرنچایز Assassin's Creed با نام " Odyssey " رونمایی کرد. درباره داستان بازی باید گفت که روایتگر زندگی یک جنگجوی اسپارتان در دوره یونان باستان است. گفتنی است، سازندگان بازی ذکر کرده اند که اودیسه به گیمر قابلیت انتخاب جنسیت کاراکتر خود را می‌دهد. همچنین در بازی قابلیت انتخاب دیالوگ‌ها و گزینش روند داستان مورد علاقه گیمر قرار گرفته است.

این بازی پس از معرفی در کنفرانس یوبی سافت در کنفرانس سونی نیز مجدد معرفی شد.


 

Death Stranding

پلی استیشن سوال‌های مربوط به بازی Death Stranding را جواب نداد +تصاویر

مسئولان پلی استیشن در این کنفرانس تنها یک تریلر گیم پلی از این عنوان حاضر کرده بودند که در آن جز گرافیک بالای این بازی با هنرمندی چهره مشهور سینما و تلویزیون آمریکا، نورمن ریداس چیز دیگری مشخص نبود. این بازی با تکنولوژی موشن کپچر ساخته شده است و تمام حرکات شخصیت‌ها در بازی طبیعی است و در این بازی از چند بازیگر مشهور برای بازی در نقش‌های اصلی استفاده شده است. درباره محیط بازی هم می‌شود گفت که این بازی در محیط‌های مختلف باز طراحی شده است و کاراکترها در این محیط‌ها فعالیت دارند.


 

Deracine

جمع‌بندی نهایی/ بررسی عناوین معرفی شده در کنفرانس شرکت سونی +تصاویر /////////////

هنوز جزئیات زیادی در مورد گیم پلی این بازی منتشر نشده است اما  در اولین تریلر Deracine  سرعتی آرام و فضایی با رنگ سپیا در جهانی قدیمی به نمایش گذاشته شده است تا اینکه یک نیروی زندگی، رنگ را به صحنه باز می‌گرداند و یک گل می‌شکفد. از خلاصه رسمی منتشر شده درباره این بازی می‌توان گفت Deracine، یک بازی است که در آن روحی توسط یک دختربچه مدرسه‌ای احضار شده است که گیمر باید تلاش کند تا وجود این روح را با حرکات مبتکرانه ثابت کند. این روح در تلاش است تا سرنوشت بچه‌های مدرسه را تغییر دهد. این عنوان انحصاری قرار است برای PS4 و PSVR منتشر شود اما هیچ تاریخی برای انتشار آن مشخص نشده است.


 

Spider-Man

معرفی بهتر بازی مرد عنکبوتی +تصاویر

همانگونه که از داستان‌های مرد عنکبوتی برمی‌آید، قرار است در این بازی هم مرد عنکبوتی با افراد پلید شهر نیویورک مبارزه کند و جلوی کارهای پلید آن‌ها را بگیرد. در ابتدای این گیم‌پلی دیده می‌شود که مرد عنکبوتی با تارهای خود از میان ساختمان‌های بلند شهر نیویورک حرکت می‌کند و حرکات آکروباتیک انجام می‌دهد. در ابتدای بازی قرار است مرد عنکبوتی با دزدانی که از زندان بزرگی در نیویورک فرار کرده‌اند، مبارزه کند و جلوی فرار آن‌ها و کارهای بدشان را بگیرد. این مراحل در تمام طول بازی تکرار می‌شود. گیمرها باید برای مبارزه با افراد شرور از حرکات آکروباتیک استفاده کنند و با تار زدن به دزدان آن‌ها را گیر بیندازند.

گفته می‌شود بازی Spider-Man در تاریخ 7 سپتامبر (16 خرداد) برای کنسول PS4 منتشر شود. کاربرانی که این بازی را سفارش دهند، به محض انتشار می‌توانند به لباس آهنی مرد عنکبوتی دسترسی داشته باشند.


 

Call of Duty Black Ops 4

معرفی شاخصه‌های جدید Call of Duty Black Ops 4 +تیزر

بازی Call of Duty Black Ops 4 قرار است راه و روش انتشار محتوای قابل دانلود را در صنعت بازی‌های ویدیویی تغییر دهد. بر اساس اعلام شرکت Actyvision، به این بازی قسمتی به نام Black Ops pass اضافه شده که روشی جدید برای راه‌اندازی قسمت لایو بازی را به این بازی آورده است. گیمرها در این قسمت هم با انتشار زودتر نقشه‌ها و محل‌های جدید بازی در بخش چند نفره روبرو خواهند شد و دیگر حالت قدیمی Call of Duty Black Ops که در 4 بخش جداگانه منتشر می‌شد، حالت جدیدی به خود گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار