جشنواره E3 2018:

تاریخ عرضه نسخه بتای The Crew 2 در کنفرانس یوبی سافت مشخص شد +تریلر

شرکت یوبی سافت در کنفرانس دیشب E3 خود اعلام کرد که نسخه بتای The Crew 2 در تاریخ 21 ژوئن (31 خرداد) عرضه خواهد شد.

تاریخ عرضه نسخه بتای The Crew 2 در کنفرانس یوبی سافت مشخص شد +تریلربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مهم‌ترین بازی‌های مسابقه‌ای اتومبیلرانی توسط کمپانی یوبی سافت (Ubisoft) به نام The Crew معرفی شد که فقط به صورت آنلاین اجرا می‌شود و برای کنسول‌های PS4 و Xbox One و رایانه‌های شخصی عرضه شد. نسخه بتای سری دوم این عنوان به نام The Crew 2 قرار است در روز 21 ژوئن (31 خرداد) عرضه شود و به طور رسمی در تاریخ 25 ژوئن (4 تیر) منتشر می‌شود.

در نسخه بتای ارائه شده توسط شرکت یوبی سافت، علاقمندان به بازی The Crew 2 می‌توانند به همه فضای باز این عنوان دسترسی پیدا کنند و در صورت تمایل یک تیم 3 نفره درست کنند و تا دو مرحله بازی را طی کنند. در نسخه جدید معرفی شده در جشنواره E3 و نمایش تریلر این بازی مشخص شد که The Crew 2 قرار است در محیط‌های مختلف مانند خیابان، پیست اتومبیلرانی و یا هوا توسط هواپیما بازی شود.

تاریخ عرضه نسخه بتای The Crew 2 در کنفرانس یوبی سافت مشخص شد +تریلر

گفتنی است؛ این بازی برای کنسول‌های یاد شده منتشر می‌شود اما یوبی سافت در نظر دارد تا نسخه مخصوصی به نام Motor Edition برای بهبود مسیرهای مسابقه، محتوای داخل بازی و وسایل نقلیه ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار