فرماندار کاشمر گفت:کمبود منابع انسانی یکی از مشکلات فرآوری آموزش‌وپرورش است.

دغدغه آموزش‌ و پرورش در حقیقت دغدغه همه ماستبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، محمدعلی نبی پور فرماندار کاشمر در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: زمین‌هایی که با کاربری فرهنگی در نقاط مختلف شهر قرار دارند باید شناسایی و به این شورا اعلام شود.

وی تصریح کرد: نگاه کاسب‌کارانه به فضا‌های فرهنگی درست نیست بنابراین نباید نگاه به تبدیل فضا‌های فرهنگی به تجاری صرف کسب درآمد باشد و اگر مواردی هم در این زمینه وجود دارد باید بزودی شناسایی شود.

فرماندار کاشمر با انتقاد از ترکیب جلسه شورای آموزش‌ و پرورش کاشمر گفت: با توجه به اینکه نیمی از دانش‌آموزان، معلمان و مدیران در مدارس را بانوان تشکیل می‌دهند، ضرورت دارد سهم بانوان نیز در جلسات این شورا متناسب با جمعیت آنان باشد، چرا که نوع نگاه آنان به مسائل آموزش‌ و پرورش می‌تواند راهگشا باشد.

نبی پور افزود:هدف قانون‌گذار از تشکیل شورای آموزش‌وپرورش، همراهی و کمک تمامی دستگاه‌ها با مجموعه آموزش‌وپرورش است واگر حمایت‌های مردمی، خیرین و دستگاه‌های اجرایی نبود قطعاً چالش‌های جدی این سیستم آموزشی در کشور را زمین‌گیر می‌کرد.

وی تصریح کرد: بابیان این که دغدغه آموزش‌وپرورش در حقیقت دغدغه همه ماست؛ فرهنگ‌سازی و نگاه خانواده‌ها به‌امر کمک و توجه به‌خانه دوم از موارد ضروری است.

فرماندار کاشمر با بیان اینکه در کاشمر شاهد بازنشسته شدن 214 فرهنگی هستیم گفت: باگذشت 40 سال از انقلاب متأسفانه در برخی از روستاها، دانش‌آموزان در کانکس تحصیل می‌کنند و این واقعیت تلخ باید مورد توجه قرار گیرد.

نبی پور افزود: از تلاش‌ها و خدمات خیرین کاشمری در امر احداث، بهسازی و کمک به‌تجهیز امکانات آموزشی در مدارس کاشمر تقدیر می‌شود چرا که 50 درصد املاک کاشمر موقوفه است نشان از بخشندگی مردم این منطقه است که از قدیم‌الایام به عدالت اجتماعی پایبند بودند و این کوتاهی ماست که نتوانسته‌ایم از این ظرفیت استفاده کنیم.
 
انتهای پیام//و.ت
 

حمایت های مردم و دستگاه ها مانع از زمین گیر شدن سیستم آموزشی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.