مدیرخانه مطبوعات استان خراسان شمالی گفت: اعضای این تشکل رسانه‌ای با شرکت در انتخابات که هم زمان با ۱۹ استان دیگر در خراسان شمالی برگزار شد بازرسان خود را انتخاب کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علی خادمی مدیرخانه مطبوعات استان خراسان شمالی گفت: اعضای این تشکل رسانه‌ای روز گذشته با شرکت در انتخابات که همزمان با ۱۹ استان دیگر برگزار شد بازرسان خود را شناختند و خراسان شمالی از لحاظ میزان مشارکت اعضا پنجم شد.

وی افزود: در انتخابات بازرسان خانه مطبوعات و رسانه‌های استان، ۶۶ ممیز ۷ دهم درصد از اعضای اصلی خانه مطبوعات شرکت کردند که به این ترتیب خراسان شمالی پس از استان‌های کرمان، هرمزگان، آذربایجان شرقی و بوشهر در رده پنجم جدول میزان مشارکت استان‌ها قرار گرفت.

خادمی اظهار کرد: بر اساس آرای الکترونیکی اعضا ، نازلی حیدرزاده با ۳۵ رای، جواد آگاهی با ۲۸ رای به عنوان بازرس اصلی و وحید خادمی با ۲۰ رای به عنوان بازرس علی البدل انتخاب شدند.

وی افزود: بر اساس دو دعوت نامه مجمع عمومی عادی و فوق العاده که ۱۴ تیرماه جاری منتشر شد ، اعضای اصلی خانه مطبوعات این استان هم زمان با ۱۹ استان دیگر کشور در انتخابات اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات و انتخاب بازرسان شرکت کردند.

مدیرخانه مطبوعات استان خراسان شمالی با اشاره به این که این انتخابات صبح و عصر روز گذشته به صورت الکترونیکی و با نظارت هیات مدیره سنی خانه مطبوعات و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، افزود: اکثریت اعضای شرکت کننده در انتخابات به اصلاح اساسنامه خانه مطبوعات رای منفی دادند.

گفتنی است: هم اکنون خانه مطبوعات خراسان شمالی دارای ۸۲ عضو اصلی و افتخاری است.

انتهای پیام / ب

بازرسان خانه مطبوعات خراسان شمالی انتخاب شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.