رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: خدمات‌دهی بخش آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس بهبود می‌یابد.

بهبود بخش آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علیرضا حاجیونی صبح یکشنبه در مراسم سالگرد تاسیس بخش خون در بیمارستان شهدای خلیج فارس، توجه ویژه به بیماران تالاسمی و شیمی درمانی را یک امر مهم دانست و اظهار داشت: در راستای بهبود خدمات درمانی بیمارستان راهکار‌های مهمی مد نظر است.

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خاطرنشان کرد: همه خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی و تهیه دارو‌های شیمی درمانی و خدمات پرستاری در این مرکز بصورت رایگان انجام می‌شود.

مدیرگروه و فوق تخصص بیماری‌های سرطان نیز در این مراسم گفت: بخش هماتولوژی و مدیکال آنکولوژی از سال ۱۳۸۶ در بیمارستان امیرالمومنین نهاجا و به دنبال آن از سال ۱۳۹۳ به عنوان تنها مرکز درمانی و تشخیص سرطان در بیمارستان شهدای خلیج فارس شروع به فعالیت کرده است.

محمدرضا روان بد اظهار داشت: سعی بر این است که در کنار اساتید بخش آنکولوژی و پرستاران مجرب همه فعالیت‌های تشخیصی درمانی، تزریق دارو‌های شیمی درمانی و تزریق داخل نخاعی و گرفتن نمونه مغز استخوان در بیمارستان شهدای خلیج فارس هم تراز سایر مراکز درمانی کشور انجام شود.

این فوق تخصص عنوان کرد: در بخش آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس انواع سرطان خون شامل لوکمی، لنفوم و میلوما و تومور‌ها مثل ریه، پروستات، روده، سینه، رحم، مغز استخوان و معده تحت درمان قرار می‌گیرد.

فوق تخصص خون و بیماری‌های سرطان بیان کرد: از جمله نقاط قوت این مرکز تشخیص سرطان خون کمتر از ۲۴ ساعت بعد از مراجعه بیمار به بیمارستان است. تعداد کم تخت بستری و کمبود نیروی مجرب پرستاری از نکاتی است که برای بهبود خدمات درمانی باید مدنظر مسئولین محترم قرار گیرد.

وی ادامه داد: اگرچه تاکنون با تلاش بی‌وقفه اساتید و پرسنل اجازه داده نشده که کمبود‌های فوق خللی در مسیر درمان بیماران ایجاد کند، اما بیم آن می‌رود که باتوجه به افزایش تعداد مراجعین و لزوم ارتقای خدمات در صورت عدم تامین تخت بستری و نیروی کافی، خدمات این بخش دچار اختلال شود.

در پایان رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس به رسم یادبود لوح تقدیری را به اساتید محترم و پرسنل بخش خون تقدیم کرد.

انتهای پیام/م

خدمات‌دهی بخش آنکولوژی بیمارستان شهدای خلیج فارس بهبود می‌یابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.