امام جمعه مشهدگفت : قدرت سیاسی ایران از مرز‌های خود گذشته و به منطقه رسیده و در حال فراگیری مرز‌های جهانی است.

قدرت سیاسی ایران از مرز‌های خود گذشته استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با مدیران حراست فرمانداری‌ها ؛ شهرداریها و سازمانهای تابعه در استان خراسان رضوی  افزود: ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره مورد هجمه‌ها و بحران‌های سیاسی شکل گرفته از سوی دشمن بوده است، لذا می‌طلبد همه ما بسته به نوع بحران با تفکر و تعهد خود جزو مدافعین حریم ارزش‌های اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه سلامت و صیانت در حراست، خنثی کننده نفوذ دشمن است، گفت : عناصر حراست در دستگاه‌ها به نوعی متصل به لشکر سربازان گمنام امام زمان (عج) هستند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی افزود : عناصر حراست در دستگاه‌ها و نهاد‌ها به عنوان بزرگترین و موثرترین عوامل پدافند خاکریز جبهه کنونی هستند.

آیت الله سید احمد علم الهدی گفت : اصل جبهه نظام اسلامی را با باورپذیری به خدا، معاد، نبوت، امامت و ولایت تقویت کنید تا در مواقع حساس رسالت خود را به سر منزل مقصود برسانید.

وی با بیان اینکه  حراست باید جریان ساز در مسیر حفظ ارزش‌های دستگاه و رسالت آن باشد افزود : در صف خدمت به ارزش‌های اعتقادی و دینی کوتاهی نکنید که اگر چنین باشد شکست حتمی است.

انتهای پیام // ف . ک
 

دیدارامام جمعه مشهد با مدیران حراست فرمانداری‌ها ؛ شهرداریها و سازمانهای تابعه در استان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.