فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۸۰ دستگاه بستنی ساز و لوازم خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۷۰ میلیون ریال از ۴ دستگاه خودرو در ملایر خبر داد.

کشف کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد در ملایربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح  فرمانده انتظامی استان همدان گفت : در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالای قاچاق در محور‌های مواصلاتی شهرستان ملایر، مأموران انتظامی بخش جوکار شهرستان با همکاری اداره مبارزه با جرایم اقتصادی، ۴ دستگاه خودروی سواری را در این خصوص شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: طی بازرسی از این خودرو‌ها ۸۰ دستگاه بستنی ساز، ۴ دستگاه کولر گازی، ۳ دستگاه ماشین لباسشویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و ۲ عدد پنل کولر کشف و ۴ متهم در این خصوص به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۹۶ کیلو گرم تریاک و ۶ کیلو گرم حشیش با لفافه در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان و غرب تهران خبر داد و گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های مرکزی کشور می‌کند.

وی افزود: در یک تعامل اطلاعاتی و عملیات هدفمند و هوشمندانه با پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب تهران، منزل این قاچاقچیان در شهرستان ملارد شناسایی و در بازرسی از آن، ۹۶ کیلو گرم تریاک و ۶ کیلوگرم حشیش با لفافه کشف و یک متهم در این خصوص دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر باعث شده قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.

انتهای پیام/د.ا

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ملایر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار