سرمربی تیم ملی امید گفت: تمرین امروز با حضور 17 بازیکن انجام شد و باشگاه هایی که بازیکن خود را به تیم ملی نداده‌اند باید پاسخگو باشند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم امید در حاشیه تمرین تیم امید، بیان کرد : معتقدم یک اقدام بسیار زیبا از سوی وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته المپیک صورت گرفته که می خواهند برای بازدید از تمرینات تیم ما به اینجا بیایند و بدون شک این مسئله باعث انگیزه بازیکنان می‌شود و از طرف دیگر هم نشان می‌دهد چقدر توجهات به تیم ما بالا است. همچنین این دیدار باعث می‌شود من هم بهتر انتظارات مردم را مطرح کنم.

او در مورد اینکه تیم امید قرار است با بازیکنان زیر 21 سال در بازی‌های آسیایی شرکت کند، گفت: اولین اردوی ما از 25 خرداد آغاز شد. همان طور که سایر باشگاه‌ها هم کارشان را در این زمان آغاز کردند.خوشبختانه در آن زمان توانستیم برخی بازیکنان را آماده و مهیا کنیم، همین که ما داریم بازیکنان زیر 21 سال را به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام می کنیم بدان معناست که هدف و سعی و ما راهیابی به المپیک 2020 است، قصد داریم و تلاش می کنیم به تجربه این بازیکنان بیفزاییم. اینکه ما مقابل بازیکنانی با سن بالاتر قرار است بازی کنیم دلیلی بر این نیست که به دنبال کسب نتیجه نیستیم بلکه ماتمام تلاشمان را می کنیم ضمن حمله کردن به مسابقات آسیایی به نتایج خوبی هم برسیم.

کرانچار در مورد تغییر برنامه قرعه‌کشی بازی‌های آسیایی و اینکه تعدادی از باشگاه‌ها با تیم امید همکاری نکردند، گفت: به نظرم این موضوع بدون شک باعث افتخار باشگاه‌های ما است که بازیکنانشان می توانند در رقابت‌های بزرگ ما را همراهی کنند، اینکه چرا بازیکن ندادند را خواهش می کنم از مسئولان باشگاه‌ها سوال کنید و بهتر است آنها مقابل ملت ایران پاسخگو باشند که چرا از حضور بازیکنان شان در اردوی تیم امید ممانعت به عمل آوردند. در مورد گروه تیم امید هم بگویم در گروه دشواری با حضور عربستان، کره‌شمالی و میانمار قرار گرفتیم و امیدوارم به نتایج لازم برسیم.


بیشتر بخوانید:

برگزاری تمرین تیم ملی فوتبال امید

گزارش تمرین تیم ملی فوتبال امید + عکس


انتهای پیام/

اظهارات کرانچار در اردوی تیم ملی فوتبال امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار