مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: از سند توسعه مهارت استان قزوین مرداد ماه راه اندازی می‌شود.

سند توسعه مهارت استان قزوین رونمایی می‌شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ جلیلوند مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در جمع خبرنگاران افزود:در این سند مهارت‌ها و مشکلات آموزش برای ارتقای سطح کیفی و کمی مهارت‌ها مورد ارزیابی قرار گرفته است.

جلیلوند در ادامه از راه اندازی بخش آموزشی انرژی نو در چند روز آینده خبر داد و گفت: در این بخش آبگرمکن‌ ها و پنل‌های خورشیدی آموزش داده می‌شود.

جلیلوند با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره مسابقات کشوری ملی و مهارت در استان البرز، گفت: استان قزوین با ۷ شرکت کننده و با کسب ۷۲۴/۱۸ امتیاز رتبه اول را در کشورکسب کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت:: پارسال ۷۶۰ نفر و در ۴ ماهه اول امسال ۲۰۰ نفر در محیط کار واقعی آموزش دیده اند.

جلیلوند با اشاره به آموزش سربازان در پاد گان گفت:: به هزار و ۱۲۲ سرباز در بخش‌های صنعت، کشاورزی، فر هنگ، هنر و خدمات آموزش داده شده است.

مدیر کل آموزش و فنی و حرفه‌ای استان از ۱۰ مرکز ثابت آموزشی در استان خبر داد و گفت: آموزش‌ها بازار محور، طبق استاندارد‌های جهانی و در ۷۲ کشور معتبر جهان مورد تایید است.

وی گفت: همچنین برای رفع آسیب‌های اجتماعی قرداد‌هایی به منظور اجرای طرح‌های آموزشی با کمیته امداد، بهزیستی و ستاد مبارزه با مواد مخدر امضا شده است.

وی به راه اندازی کارگاه آموزشی شبیه ساز جوشکاری اشاره کرد و گفت: تا کنون این کارگاه آموزشی به ۱۰ دستگاه شبیه ساز جوشکاری تجهیز شده است و با توجه به قیمت ارز و برای کاهش مواد مصرفی در نظر داریم کارگاه‌های تراش، برق و فرز را هم به این سیستم مجهز کنیم.

انتهای پیام/

نشست خبری مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.