مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت:درحال حاضر برای تامین لاستیک با قیمت مصوب هیچ کمبودی نداریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مسعود جمیلی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان گفت: در راستای اجرای سیاست‌های عدالت محور صنعت حمل ونقل جاده‌ای کشور و به منظور رفع مشکلات و همچنین تسریع در روند اجرایی مطالبات رانندگان و تامین لاستیک مورد نیاز آنها، رانندگان وسایل نقلیه سنگین جنوب استان می‌توانند برای دریافت لاستیک به نمایندگی‌های لاستیک  در استان مراجعه کنند.

وی افزود:با تمهیدات اندیشیده شده برای تامین لاستیک با قیمت مصوب هیچ کمبودی درحال حاضر نداریم ونگاه سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور به رفع و کاهش مشکلات رانندگان است.

جمیلی تصریح کرد: در طی ماه گذشته جلسات متعددی برای رفع مشکلات رانند گان تشکیل شده است تا زمینه مناسبی برای فعالیت این رانندگان فراهم شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان افزود: رانندگان از جمله اقشار پرکار جامعه هستند که با سختی‌های زیادو مخاطرات چرخ صنعت حمل و نقل کشور را به چرخش در می‌آورند که می‌طلبد با همکاری همه دستگاه‌های مسئول در کشور مشکلات این قشر مرتفع شود تا رانندگان دغدغه‌ای در حین انجام خدمت نداشته باشند.

مسعود جمیلی گفت:جنوب استان به واسطه پیک حمل محصولات کشاورزی در زمان کوتاه چند ماهه زحمات و حضور رانندگان برای حمل و خروج محموله‌های کشاورزی بسیار حیاتی است که تا کنون این مهم با عزم جدی رانندگان و شرکت‌های حمل ونقلی به خوبی فراهم شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان با اشاره به اینکه شماره پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ برای شکایت‌های احتمالی رانندگان در نظر گرفته شده است اظهار کرد: رانندگان جنوب استان کرمان در صورت هرگونه شکایت از شرکت‌های حمل ونقلی و روند حمل ونقل می‌توانند مراتب را به شماره ۰۳۴۴۳۳۵۲۱۳۹معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای جنوب استان کرمان اطلاع دهند.
انتهای پیام/ی

رفع مشکل تهیه لاستیک خودرو در جنوب کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار