معاون استاندار سمنان گفت: در حوزه تولید صنعت و کشاورزی عیب های عمده و کم و کاستی های بسیاری وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: اعضای این ستاد همراهی خوبی دارند و آنچه که از عملکرد این ستاد پیداست، ستاد رفع موانع تولید استان سمنان یکی از بهترین و همدلترین ستاد های تسهیل در کشور است.

وی در ادامه افزود: ستاد تسهیل با توجه به محدودیت هایی که دارد نمی تواند تمامی مشکلات تولیدکنندگان را برطرف نماید اما در این ستاد باید قدم های محکم تری برداشته شود و با توجه به شرایط حال حاضر درک صحیحی از افراد و تولید کنندگان داشته باشیم .

معاون استاندار سمنان با بیان اینکه چندین واحد تولیدی در استان چشم و چراغ صنعت و تولید این استان هستند تصریح کرد: ما باید در کنار تولید کنندگان بوده و از آنان غافل نشویم و سرکشی های مکرر داشته باشیم و مشکلات آنان را بشنویم.بانک ها باید به واحد هایی تولیدی خود سرکشی کنند تا بتوانند برای واحد های تولیدی خود راه گشا بوده و فعالان و تولید کنندگان حس خوبی نسبت به آن ها داشته باشند .

عسگری با اشاره به اینکه در حوزه تولید عیب های عمده و کم و کاستی ها وجود دارد عنوان داشت: عیب های عمده ، گشایش و کم و کاستی ها در حوزه صنعت معدن و کشاورزی وجود دارد وباید مدیران نسبت به رفع این موانع اقدام و این اقدام خود را سرعت بخشند. حداقل تا یک ماه آینده مواد و لوازم مورد نیاز خود را زودتر ترخیص و مشملات خود را رفع نمایند.

وی با اشاره به تصویب تبصره 18 در دولت گفت: آیین تبصره 18 در حمایت از تولید و اشتغال است که در این آیین نامه آمده است 20 درصد کل منابع بودجه استان ها کسر و به موضوع اشتغال اختصاص داده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در پایان این جلسه اظهار داشت: اجماع خوبی در مدیریت استان وجود دارد و دستگاه های نظارتی جای تقدیر دارند زیرا همکاری بسیار خوبی را با دستگاه های اجرایی داشته اند و تمامی دستگاه های اجرایی استان هم پای کار هستند.

انتهای پیام / گ

برگزاری یکصد و پانزدهمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.