مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی از درخشش جوانان استان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛خوشایند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی صبح امروز  در جمع خبرنگاران از موفقیت تیم مهارت استان در هجدهمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت:ایجاد بستر مناسب جهت رقابت سالم بین مهارت آموختگان،اعتلای ارزش کار در جوانان و جامعه،ایجاد فرصت و امکان تبادل اطلاعات فنی و حرفه‌ ای بین جوانان از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

 

وی همچنین ایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی و کشف استعدادهای حرفه‌ای جوانان، فراهم کردن شرایط شرکت حرفه آموختگان در صحنه رقابت‌های بین‌المللی و آشنایی با تکنولوژی پیشرفته و جدید را نیز از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت عنوان کرد.

 

خوشایند با بیان اینکه امسال هجدهمین مسابقات ملی مهارت در بازه زمانی بیست و چهارم تا بیست و هفتم تیرماه با حضور جوانان ماهر سراسر کشور برگزار شد،افزود:این مسابقات هرسال در سه مرحله شهرستانی، استانی و ملی با حضور استعدادهای برتر مهارتی برگزار می شود. 

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه امسال تیم خراسان جنوبی در 9 رشته و با 12 رقابت کننده به مرحله کشوری هجدهمین مسابقات ملی مهارت اعزام شدند،گفت:در این مسابقات از استان خراسان جنوبی محمد زارع نژاد در رشته نگهداری ماشین‌های سنگین، صادق شمسی نژاد در رشته فناوری آب و سید مهدی امیرآبادی در رشته نجاری موفق به کسب مدال طلا شدند.

 

وی ادامه داد:همچنین علی دیمه کار در رشته اتصالات چوبی مدال نقره این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد و مرضیه امیدی نیا در رشته فناوری طراحی گرافیک نیز موفق به دریافت دیپلم افتخار شد.

 

خوشایند بیان کرد:برگزیدگان نهایی هجدهمین مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردوهای آماده سازی در رشته های منتخب به چهل و پنجمین مسابقات جهانی مهارت که در سال 2019 در کشور روسیه برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/غ

درخشش جوانان استان در مسابقات ملی مهارت 

برچسب ها: فنی و حرفه ای ، مهارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار