نمایشگاه «مهارت و اشتغال» با هدف نمایش دستاوردهای مهارت‌آموزان فنی ‌و حرفه‌ای خواهران در بیرجند گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ خوش آیند مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان جنوبی در نشست با  خبرنگاران رسانه های گروهی گفت: این نمایشگاه با هدف نمایش دستاوردهای مهارت آموزان این مرکز همزمان با هفته ملی مهارت گشایش یافته است.
 
وی با بیان اینکه نمایشگاه مهارت و اشتغال از 30 تیر لغایت 6 مرداد در بیرجند دایر است، افزود: علاقمندان می توانند از ساعت 8 صبح لغایت 17 از این نمایشگاه دیدن کنند.
 
خوش آیند اظهار کرد: بازدید همگانی از مراکز فنی‌ و حرفه‌ای، برگزاری دوره ها به صورت فشرده برای بازدید کنندگان از جمله دوره های نقاشی روی شیشه و حکاکی روی چرم و بازدید مسئولان از مرکز از دیگر برنامه های این مرکز در هفته ملی مهارت است.
 
مدیر کل آموزش فنی و حرفه استان  افزود: اجرای دوره های آموزشی کارآفرینی و ایجاد فرهنگ مهارت آموزی، اجرای دوره های سفارش محوربرای سایر دستگاه های دولتی، تعامل با اتحادیه و اصناف جهت برگزاری دوره های صنف و صنایع، برگزاری دوره های آموزشی جوار دانشگاه از جمله برنامه های این مرکز تا پایان سال جاری است.
 
وی با اشاره به افزایش 16 حرفه جدید تا پایان امسال در مرکز فنی و حرفه ای خواهران بیرجند گفت: ساخت جاکلیدی چرم با دست، شبیه سازی محیط های صنعتی با نرم افزار ، معرق دو رو، مربی نقاشی کودک، چاپ و نقاشی با استنسیل، ساخت زیور آلات با خمیر ایتالیایی، دوزنده زیورآلات چرمی و... از جمله این دوره ها است.
 
انتهای پیام/ ط آ
 

نمایشگاه «مهارت و اشتغال» در بیرجند گشایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار