به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سامسونگ رقیب دیرینه شرکت اپل است. هرکدام از این دو رقیب از فرصت خود استفاده میکنند تا با ویدئویهای تبلیغاتی خود گوشیهای تازه تولید شده و پرچمدار خود را برتر از پرچمدار حریف نشان دهند. این روند از سال 2011 آغاز شد که سامسونگ با ویدئوی تبلیغاتی خود برای Galaxy SII خود این خلاقیت را به خرج داد. در این ویدئو دارندگان گوشیهای iPhone نشان داده میشدند که در صف ایستادهاند تا گوشی تازه تولید شده iPhone 4s را بخرند و وقتی یک نفر که Galaxy SII خود را تازه خریده، میبینند، توجهشان به آن گوشی جلب میشود و ترغیب میشوند تا محصول سامسونگ را بخرند.
حالا هفت سال بعد از آن ماجرا، در حالیکه iPhone همان iPhone است، سامسونگ موفقیتی را که از سری گوشیهای Galaxy S خود توقع داشت، کسب و این گوشیها را تبدیل به برترین گوشی در بازارهای جهانی کرده است پس هنوز رقابت را با اپل ادامه میدهد.
سامسونگ به تازگی چهار تیزر تبلیغاتی منتشر کرده است که در آن لوازم جانبی و Genius Bar گوشیهای iPhone را به سخره میگیرد. این ویدئوهای تبلیغاتی نظر سامسونگ را به طور واضح نشان میدهد که میگوید کسانی که این نیازها را دارند باید Galaxy Note 9 را خریداری کنند. این ویدئوها درباره دانگل، شارژر سریع، دوربین و سرعت گوشیهای اپل هستند که کارمند Genius Bar به هر مشتری پیشنهاد میکند یا از دابل دانگل برای وصل شدن هدفون به آیفون استفاده کند و به مشتری دیگر پیشنهاد میدهد تا از آداپتور رایانه شخصی برای پشتیبانی از شارژ سریع در iPhone X استفاده کند. همه ویدئوهای تبلیغاتی جدید سامسونگ به منظور مسخره کردن اپل ساخته شدهاند.
در ادامه میتوانید این ویدئوهای تبلیغاتی را مشاهده کنید.
انتهای پیام/