تبلت جدید سامسونگ به نام Galaxy Tab S4 به جای حسگر اثر انگشت، دارای اسکنر قرنیه چشم و قابلیت تشخیص چهره است.

گلکسی Tab S4 حسگر اثر انگشت ندارد +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدت زیادی است که خبرهای مربوط به تبلت جدید سامسونگ، Galaxy Tab S4 فاش می‌شود اما کمبود یک چیز در آن کاملا حس می‌شد. این تبلت جدید با لبه‌های باریک و کم حاشیه‌ای دیده شد و عکس‌های واقعی آن لو رفت و زیر نمایشگر هم هیچ اثری از دکمه هوم نبود که همه این قضایا این سوال را در ذهن ایجاد می‌کرد که حسگر اثر انگشت کجای این دستگاه قرار دارد.

شایعه‌های پیش از این، همه می‌گفتند که قرار است در این تبلت از قابلیت‌های اسکن قرنیه و تشخیص چهره استفاده شود. سرانجام، سایت SamMobile خبر داد که Galaxy Tab S4 هر دوی این قابلیت‌ها را خواهد داشت. این اطلاعات از ویدئویی منتشر شده گرفته شد که  چگونگی کارکرد این قابلیت را نشان می‌دهد.

انیمیشن منتشر شده توضیح می‌دهد که اسکنر قرنیه چشم و حسگر تشخیص چهره این تبلت درست شبیه آن چیزی عمل می‌کند که در Galaxy S9 و +Galaxy S9 بود. هر دو قابلیت در Galaxy Tab S4 با هم کار می‌کنند و به محض تشخیص چهره یا قرنیه، قفل دستگاه باز می‌شود. این ویژگی کمک می‌کند تا دو اسکنر در نور و تاریکی عمل کنند.

Galaxy Tab S4 به تاریخ معرفی رسمی خود نزدیک می‌شود. احتمال دارد این تبلت همزمان با Galaxy Note 9 در تاریخ 18 مرداد معرفی شود اما بیشتر احتمال داده می‌شود در IFA در شهر برلین این اتفاق بیفتد. گفته می‌شود این تبلت قرار است با پردازنده Exynos 9810، اندروید 8.1 و رابط کاربری Experience انحصاری سامسونگ تولید شود. همینطور احتمال دارد که نمونه‌ای ارزان‌تر از این تبلت تولید با نمایشگر 10.5 اینچی تولید شود اما نام آن Galaxy Tab A2 باشد.

گلکسی Tab S4 حسگر اثر انگشت ندارد +عکس

انتهای پیام/

تبلت جدید سامسونگ فقط با اسکنر قرنیه و قابلیت تشخیص چهره تولید می‌شود +عکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار