مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت : فعالیت خودروهای مسافربر شخصی در شهر باعث ایجاد اختلال در نظم حمل و نقل درون شهری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه سجاد سلیمانی، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با وجود اینکه قانون وظیفه اختیاراتی برای سازمان تاکسیرانی در بحث برخورد با مسافربرهای شخصی تعریف نکرده است، لیکن در طول اجرای طرح این سازمان بیش از 2هزار و 700 دستگاه مسافربر شخصی را با همکاری نهادها و دستگاه‌های مرتبط، توقیف کرده است که این خود نشان دهنده جدیت این سازمان در ساماندهی حمل و نقل سبک درون شهری و تأمین امنیت شهروندان است.

وی گفت : انتظار سازمان تاکسیرانی این است که دستگاه قضا به مانند همیشه در زمینه برخورد با مسافربرهای شخصی با این سازمان همکاری داشته باشند.

سلیمانی افزود : سازمان تاکسیرانی کاملا قانونی شیوه‌نامه شرکت‌های تاکسی اینترنتی را تدوین و به تصویب شورای شهر رسانده بعد از تدوین اساسنامه و تاییدیه نهادهای مرتبط از نظر امنیت برنامه و شبکه، چهار شرکت به‌نام‌های چیتکس، طپش آنلای، اسپات و تاکسی وان در شهر کرمانشاه موفق به دریافت مجوز شدند.

وی افزود : ما در ساختار سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه دستورالعمل‌های بومی مربوط به فعالیت این گونه از شرکت‌ها را تدوین کرده‌ایم.

سلیمانی گفت : رانندگان مورد استفاده در شرکت‌های تاکسی اینترنتی مجاز با تشکیل پرونده و طی مراحل قانونی احراز صلاحیت در سازمان تاکسیرانی می‌توانند فعالیت کنند در غیر این‌صورت با رانندگان و شرکت‌های بدون مجوز برخورد قانونی به عمل می‌آید.

سلیمانی در ادامه راه‌اندازی سیستم سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی موسوم به «سپند» را برای سال تحصیلی پیش‌رو از اولویت‌های کاری سازمان برشمرد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

انتظار سازمان تاکسیرانی از دستگاه قضا

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.