مديرعامل سازمان مديريت و نظارت بر تاکسيراني شهرداري کرمانشاه با بیان اینکه برخورد با مسافربرهاي شخصي غيرمجاز با جديت ادامه دارد، گفت: در برخورد با اين خودروها از حق تاکسيرانان و امنيت شهروندان دفاع مي کنيم.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛سجاد سليماني با اشاره به اينکه تاکنون 18 مرحله از طرح برخورد با مسافربرهاي شخصي اجرا شده است، گفت: اين طرح امسال نيز با هماهنگي مراجع ذيصلاح و با شدت بيشتري ادامه دارد.

سلیمانی با يادآوري اينکه سال گذشته بيش از دو هزار دستگاه مسافربرشخصي توقيف شد، افزود: در دو ماهه امسال و در ادامه اجراي اين طرح نیز بيش از 60 دستگاه مسافربرشخصي غيرمجاز توقيف شده است.

مديرعامل تاکسيراني کرمانشاه ضمن هشدار به مسافربرهاي شخصي، تصريح کرد: مطابق قانون، مسئوليت و وظيفه حمل و نقل عمومي درون شهري با شهرداري هاست که ناوگان تاکسيراني از جمله عوامل آن است، لذا براي حفظ امنيت شهروندان و دفاع از حق فعاليت و معيشت تاکسيرانان که از راه فعاليت در اين عرصه امرار معاش مي کنند، ضروري است با عوامل مخل در نظم و امنيت حمل و نقل عمومي درون شهري برخورد شود.

سليماني تأکيد کرد: در این طرح برخورد با مسافربرهاي شخصي به‌اینصورت است که در مرحله اول خودرو 15 روز و در مرحله دوم يک ماه  توقیف می شود و در مرحله سوم ضمن توقيف خودرو، مالک آن نيز به مراجع قضايي معرفي خواهد شد.

 وي در پایان از شهروندان خواست به منظور تضمين امنيت و آسودگي خاطر خود و خانواده شان، جهت سفرهاي درون شهري از تاکسي استفاده کنند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.