فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل گفت: بیش از ۳۶۰ هزار مترمربع از اراضی مرغوب اداره کل راه و شهرسازی استان در یک سال گذشته رفع تصرف شد.

سرهنگ فرهاد احدی ،فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل صبح امروز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اظهار داشت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان از سال گذشته فعالیت خود را در استان آغاز کرده و در این مدت اقدامات و عملکرد خوبی در زمینه رفع تصرف اراضی مرغوب در سطح استان داشته است.

وی از رفع تصرف بیش از 360 هزار مترمربع از اراضی مرغوب اداره کل راه و شهرسازی استان در یک سال گذشته خبر داد و گفت: این اراضی ارزشی بیش از 320 میلیارد ریال داشته‌اند که با همکاری و هماهنگی با دستگاه قضایی استان زمینه برای رفع تصرف این اراضی در استان فراهم شده است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان اردبیل بیان کرد: این میزان اراضی مرغوب توسط افرادی سودجو و فرصت‌طلب در سطح استان به روش‌های مختلف تصرف شده بود که با اقدامات و هماهنگی‌های انجام شده این اراضی از دست متصرفان خلع ید،  قلع و قمع و رفع تصرف فوری شده است.

احدی از برخورد جدی و قاطع با هرگونه تصرف و تعرض  به اراضی بیت‌المال در سطح استان خبر داد و گفت: با نظارت‌ها و بازرسی‌های لازم تلاش می‌کنیم تا هر اقدامی در این حوزه را از سوی افراد فرصت‌طلب شناسایی کرده و اقدامات لازم برای مقابله با این افراد را در کمترین زمان ممکن انجام دهیم.

انتهای پیام/ع

اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۷
رفع تصرف مراتع روستای لنج آباد مشگین (چمن روستا)هم آرزوست. چرا با وجود پیگیری های زیاد حتی منابع طبیعی یکبار هم اقدام نکرد؟!!