در دومین جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان غربی الزامات تنظیم بازار گوشت قرمز مورد بررسی و تصویب اعضای ستاد قرار گرفت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،جعفرصادق اسکندری با اشاره به لزوم تنظیم قیمت گوشت قرمز گرم در بازار گفت: تمامی دستگاه های استان تمهیدات لازم را جهت جلوگیری از خروج دام زنده به خارج از کشور بطور دقیق انجام دهند.

وی تصریح کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان با تشکل ها و انجمن های تولیدی برای رعایت سقف قیمت دام زنده مد نظر وزارت جهاد کشاورزی و ارائه راهکار اجرائی برای جلوگیری از ورود دلالان برهم زننده نرخ فروش گوشت قرمز گرم با هماهنگی با اعضای دیگر ستاد اقدام نمایند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای تعیین شفاف و کارشناسی هزینه های واقعی پس از خرید دام از دامدار در کل مراحل تولید تا توزیع در سطح خرده فروشی از جمله کشتارگاه، حمل ونقل و ... و تعیین قیمت به صورت کارشناسی شده از الزامات ستاد تنظیم بازار درسطح مراکز استان و شهرستان ها می باشد.

وی گفت: به ستاد تنظیم بازار پیشنهاد واردات گوشت قرمز از سوی یکی از وارد کنندگان ارسال و پس از بررسی کارشناسی دقیق بزودی تصمیم گیری خواهد شد.

اسکندری بیان کرد: ستاد تنظیم بازار در راستای کمک به معیشت مصرف کنندگان تشکیل و رصد قیمت های مصوب خرده فروشی در برنامه مستمر خود قرار داده و هموطنان گرامی می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کم فروشی و تقلب، عدم درج قیمت، عدم صدور صورتحساب و ... را بصورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن 124 نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت از ساعت 7.30 صبح الی 20 عصر با کارشناسان در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع

تنظیم قیمت گوشت در بازار

برچسب ها: تنظیم بازار ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.