معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران از وجود 74 مرکز شبانه روزی ویژه ارائه خدمات به سالمندان در پایتخت خبر داد.

وجود 74 مرکز شبانه روزی ارائه خدمات به سالمندان استان تهرانپرستو منصوری معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: در حال حاضر 74 مرکز شبانه روزی ویژه ارائه خدمات توانبخشی به جامعه سالمندان در استان تهران وجود دارد.

وی در ادامه تصریح کرد:  در مراکز سالمندان امکان ارائه خدماتی چون خدمات توانبخشی، مراقبتی، برنامه های جانبی  وجود دارد و این خدمات به سالمندان بسترگرا ( سالمندانی که به دلایل مختلف توان حرکت ندارند و باید به طور دائم بستری باشند ) و همچنین سالمندانی که نیاز به مراقبت دارند، ارائه می شود.


بیشتر بخوانید: افتتاح مرکز جامع توانبخشی سالمندان با ظرفیت 50 نفر در شرق پایتخت 


معاون امور توانبخشی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: برخی از سالمندان نیز به دلایل اجتماعی مثل تنها بودن به مراکز توانبخشی و نگهداری از سالمندان منتقل شده اند و خدمات مورد نیاز را دریافت می کنند.

منصوری همچنین یادآور شد: در همه مراکز ارائه خدمات توانبخشی و  نگهداری از سالمندان، در صورت نیاز سالمند به انجام هر نوع آزمایش پزشکی، این موضوع توسط مراقبان مراکز پیگیری شده و به صورت دوره ای نیز آزمایش های مورد نیاز سالمندان انجام می شود.

وی تصریح کرد: اجرای برنامه های جانبی شاد در مناسبت های مختلف ویژه حفظ و تقویت روحیه سالمندان در مراکز توانبخشی ویژه آنها نیز بخش دیگری از خدمات و اقدامات مراکز نگهداری از سالمندان استان تهران است.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهزیستی ، سالمندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار