تیم کرمان به مربیگری محبوبه محمدخانی در مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری بانوان کشور بعد از تهران و البرز به مقام سوم کشور دست یافت.

مهری یزدانی، دبیر بانوان هیئت ژیمناستیک استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات قهرمانی ژیمناستیک هنری بانوان کشور در رده سنی  15ـ 13 سال با حضور 22 تیم از سراسر کشور به مدت دو روز به میزبانی تهران برگزار شد.

وی افزود: تیم استان کرمان با ترکیب هلیا ملکی، درسا نامجو، ساجده سعید و کیانا کمالی به مربیگری محبوبه محمدخانی و سرپرستی مهری یزدانی در این رقابت ها حضور یافت.

یزدانی تصریح کرد: محبوبه محمدخانی نیز روز اول رقابت ها به عنوان سر داور و روز دوم  به عنوان سرپرست فنی این مسابقات حضور داشت.

وی با اعلام اینکه رقابت ها در مواد موازنه، خرک، پارالل، زمین، قهرمان قهرمانان و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار شد، افزود: در پایان این رقابت ها، در بخش تیمی، تهران با 170 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های البرز و کرمان با 162.5 و 131.45 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/ب

کسب مقام سوم توسط کرمان در رقابت های ژیمناستیک قهرمانی کشور

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهری
۰۰:۰۸ ۱۷ فروردين ۱۴۰۳
من آنان را می شناسم بسیار عالی هستند
Iran (Islamic Republic of)
Hadis
۱۳:۴۲ ۳۱ تير ۱۳۹۷
وای فوق العاده تر ازمربی کرمان هیچ مربی ای نمیتونه باشه خانم محمدخانی بهترین مربی ای هستن که میشناسمت ایشون لایق بهترین هستن دوستون دارم باتمام وجودم
آخرین اخبار