مبین محمدابراهیمی به منظور بالا بردن سطح دانش مربیگری رشته ژیمناستیک هنری مردان در کمپ تمرینی ویژه مربیان آسیایی در بانکوک تایلند حضور دارد.

مبین محمدابراهیمی، مربی شایسته ی کرمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: کمپ تمرینی ویژه مربیان آسیایی با حضور 33 مربی و ژیمناست از 11 کشور جهان در بانکوک تایلند در حال برگزاریست.

وی با اعلام اینکه این دوره از صبح روز دوشنبه 21 خرداد جاری آغاز شده است، افزود: این دوره تا 26 خرداد ادامه دارد و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

محمدابراهیمی با اعلام اینکه از هر کشور دو مربی به همراه یک ژیمناست دعوت شده است، تصریح کرد: از کشور جمهوری اسلامی ایران، مبین محمدابراهیمی از کرمان و محمدپیشرو از آذربایجان غربی به عنوان مربی و مهدی ناصح ورزشکار از مازندران به عنوان عضو منتخب جوانان به منظور بالا بردن سطح دانش مربیگری رشته ژیمناستیک هنری مردان در این کمپ تمرینی حضور دارند.

وی با اعلام اینکه مدرس دوره یون سو هان از کشور کره جنوبی است، یادآور شد: نامبرده طی سالهای 2012 تا 2016 میلادی عضو کمیته فنی مردان فدراسیون جهانی بود.

محمدابراهیمی افزود: تبادل اطلاعات و تکنیک های مربیان کشورهای مختلف آسیا، آموزش و یادگیری در فضای دوستانه، چگونگی استفاده از وسایل موردنیاز و آموزشی روز دنیا و ارتباط و همکاری بین مربیان آسیا طی سالهای آینده از اهداف مهم و دیگر این کلاس است که با حمایت کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا و فدراسیون های ملی از جمله فدراسیون ژیمناستیک جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است.

کمپ تمرینی ویژه مربیان آسیایی با حضور 33 مربی و ژیمناست از 11 کشور جهان تا 26 خرداد جاری در بانکوک تایلند برگزار می شود.

انتهای پیام/ب

 مربی کرمانی در کمپ تمرینی بانکوک تایلند حضور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار