مسابقات آخرین روز از دیدار های هفته سوم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید.

تساوی دیدار های آخرین روز از هفته سوم لیگ برتر فوتسال را از تب و تاب انداخت/پیروزی پر گل ارژنی ها برابر شهر قدسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان آخرین روز از دیدار های لیگ برتر فوتسال کشورمان با برگزاری ۴ دیدار به پایان رسید.

در اولین مسابقه تیم های حفاری اهواز و فرش آرا مشهد به مصاف یکدیگر رفتند و در ادامه این دیدار با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.برای تیم حفاری طالبی ،عظیمی و حفیظی گلزنی کردند و برای تیم فرش آرا نیز اینانلو ،یارانی و خزایی گلهایی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار تیم های قرچک و سوهان محمد سیما قم به مصاف یکدیگر رفتند و این دیدار نیز با نتیجه ۱ بر ۱ به پایان رسید.علی محب برای قرچکی‌ها و علی رضا موسوی برای تیم سوهان محمد سیما قم، گلزنی کردند .

دیدار سوم هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشورمان میان تیم های سن ایچ ساوه و مقاومت البرز برگزار شد.گل سن ایچ را رشید قلی پور و گل مقاومت را علیرضا محمودی به ثمر رساندند.

آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشورمان با پیروزی تیم فوتسال ارژن شیراز برابر تیم پارسیان شهر قدس به پایان رسید.ارژن در این دیدار ۶ گل به ثمر رسانده و ۲ گل دریافت کرد تا نتیجه دیدار همانند دیگر دیدار های آخرین روز از مسابقات هفته سوم لیگ برتر فوتسال کشورمان نباشد.


بیشتر بخوانید:

پیروزی گیتی پسند و آذرخش بندر عباس در هفته سوم لیگ برتر فوتسال


انتهای پیام/

اخبار لیگ برتر فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار