روز نخست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور در شیراز به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  نفرات برتر وزن‌های ۴ وزن مسابقات تکواندو چهاردهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان کشور مشخص شدند.

سرپرست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور گفت: در روز اول در وزن منفی ۴۶ کیلوگرم فاطمه آقابیگلو از دانشگاه پیام نور البرز و آتوسا زهراوی از دانشگاه الزهرا اول و دوم شدند و مهدیه رضایی از دانشگاه تبریز و فرنازالسادات رباط جزی از دانشگاه شهید چمران اهواز به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

مرجان طاهری افزود: در وزن منفی ۵۳ کیلوگرم فرناز امینی از دانشگاه علم و صنعت مقام اول، نازیلا پرنیا از دانشگاه تبریز مقام دوم و مرضیه پالیزوان از دانشگاه اراک و رقیه بهرامی از دانشگاه یزد به طور مشترک مقام سوم را به خود اختصاص دادند.

سرپرست مسابقات تکواندو دختران دانشجوی کشور گفت: همچنین در وزن منفی ۶۲ پریسا ادراکی از دانشگاه شهید مدنی آذربایجان مقام اول را به دست آورد، افسانه میرزایی از دانشگاه ارومیه دوم شد و پونه فرجی از دانشگاه تهران و فاطمه قانع پیر کلاچاهی از دانشگاه گیلان به طور مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

وی گفت: در وزن منفی ۷۳ کیلوگرم مریم حقانی از دانشگاه فردوسی مشهد و مریم آقابابایی از دانشگاه اصفهان اول و دوم شدند و مهدیه علاالهی از دانشگاه پیام نور البرز و احلام حیدری آل کتول از دانشگاه شهید چمران اهواز سوم مشترک شدند.

طاهری افزود: این مسابقات به مدت دو روز برگزار می‌شود که در روز دوم ورزشکاران در وزن‌های منفی ۴۹، منفی ۵۷، منفی ۶۷، و مثبت ۷۳ با یکدیگر پیکار می‌کنند.

وی گفت: در پایان مسابقات نفرات برتر مشخص می‌شوند و به عضویت تیم ملی دانشجویی در می‌آیند.
انتهای پیام/ر

معرفی نفرات برتر ۴ وزن مسابقات تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.