دختر تکواندو کار فارسی در مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا به یک نشان طلا و یک برنز دست یافت.

ابراهیم غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: چهارمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا به میزبانی شهر هوشی مینه ویتنام برگزار شد و مهتاب نبوی ورزشکار شیرازی در وزن منهای ۴۹ کیلو گرم و در کلاس K۴۳ نشان طلا را بر گردن آویخت.

وی بیان کرد: مهتاب نبوی پاراتکواندوکار شیرازی که برای نخستین بار به این دوره از رقابت‌ها اعزام شده، در وزن منهای ۴۹ کیلوگرم کلاس K۴۱ هم موفق به کسب مدال برنز شد.

سیده مهتاب نبوی که ۲۰ سال دارد از ناحیه ۲ دست دچار معلولیت است و هم اکنون دانشجوی زیست شناسی سلولی است و تا کنون ۲ کتاب با نام‌های در نگاه مهتاب و تا بی نهایت با پاهایش نوشته است.

فریبا محمدیان معاون توسعه ورزش بانوان این موفقیت بزرگ را به تکواندوکار دختر ایرانی تبریک گفت.

در پیام معاون توسعه ورزش بانوان آمده است:

بر خود فرض می‌دانم کسب این افتخار بزرگ را به جامعه ورزشی کشور، فدراسیون مربوطه، مربیان دلسوز و توانمند و به خصوص به دختر توانمندمان مهتاب نبوی که نخستین دختر پاراتکواندو ایران در این مسابقات است و موفق به کسب یک مدال طلا در کلاس خود و یک برنز در ۲ کلاس بالاتر از کلاس خود شد را تبریک عرض نمایم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت‌های بزرگ در تمامی مراحل زندگی و ورزشی آنان را داشته باشیم.

در پایان چهارمین دوره رقابت‌های پاراتکواندو قهرمانی آسیا که با حضور ۱۲۰ ورزشکار از ۲۸ کشور آسیایی برگزار شد، تیم ایران با کسب ۶ طلا، یک نقره و ۲ برنز به مقام قهرمانی رسید.

انتهای پیام/ن

افتخارآفرینی تکواندو کار معلول فارسی در رقابت‌های قهرمانی آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار