نماینده ولی فقیه درگلستان گفت: کسانی که در مصرف آب صرفه جویی نمی کنند و کم توجه هستند باید تذکر بگیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ آیت الله نورمفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در خطبه‌های وحدت بخش نماز جمعه امروز ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) گفت: همه ما باید در اخلاق و رفتار از سیره امام هشتم الگو بگیریم آن حضرت در زمان خود می‌توانست اشرافیت و زندگی سلطنتی را پیشه خود کند، اما همیشه متواضعانه برخورد می‌کرد.

وی ادامه داد: آن حضرت در زندگی، خود را همسطح دیگران می‌دید به طوری که با خادمین خود بر سریک سفره می‌نشستند.

نماینده، ولی فقیه در استان در خطبه دوم با اشاره به کمبود آب در کشور افزود: ما واقعا در مورد آب مشکل داریم و باید همه مردم در مصرف آب صرفه جویی کنند.

وی گفت: این موضوع بسیار حساس شده به طوری که شهرستان‌های گمیشان و بندرترکمن اقدام به شیرین کردن آب شور دریا کردند و مصرف می‌کنند.

آیت الله نورمفیدی افزود: در بعضی از روستا‌های گلستان هر دو هفته یکبار با تانکر آبرسانی می‌شود که این مسئله بسیار مهمی است.

وی با بیان اینکه قطعی برق با بی برنامگی انجام می‌شود گفت: به مسئولین تذکر می‌دهم که مدیریت و یک برنامه ریزی درست برای قطعی برق برای مناطق مختلف داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در استان همچنین گفت: قطعی برق در یکی از مرغداری‌ها و بر باد رفتن سرمایه صاحب آن و قطعی برق سر چهاراه‌ها که ماشین‌ها همه درهم می‌شوند و گا‌ها تصادف نیز صورت می‌گیرد نبود مدیریت و برنامه ریزی مسئولین است.

آیت الله نورمفیدی با اشاره به فضای مجازی و تشویق مردم به برخی اعتصابات افزود: یادمان باشد ما در یک مقطع تاریخی بسیار حساس قرار داریم و دشمن می‌خواهد با این کار به مقاصد شوم خود دست پیدا کند.

وی ادامه داد: حواسمان باشد ما چهل سال شهید، جانباز و آزاده دادیم و این زحمت‌ها را بر خودمان هموار کردیم تا به این مقطع برسیم و نباید به دشمنان خود اجازه دهیم ما را از مسیر درست منحرف کنند.

انتهای پیام/م

 

همه ما باید در مصرف آب و برق صرفه جویی کنیم

برچسب ها: نماز جمعه ، مردمانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.