نماینده ولی فقیه در گلستان و استاندار در پیام هایی از مردم استان به خاطر حضور باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از گرگان؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و سیدمناف هاشمی در پیام های جداگانه ای از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس و و حمایت از مردم مظلوم فلسطین قدردانی  کردند.

در بخشی از پیام آیت الله سید کاظم نورمفیدی آمده است: شما مردم عزیز شما مردم عزیز شهرها و روستاهای مختلف استان، امسال نیز با فریادی رسا، حمایت قاطع خویش را از آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نمایش گذاشتید و بار دیگر به جهانیان ثابت کردید از مدافعان راستین دفاع از ملت مظلوم فلسطین هستید.

در بخش دیگر آن آمده است: این حضور حماسی را ارج نهاده و از آحاد امت آگاه و همیشه در صحنه گلستان که در خلق این حماسه عظیم سهیم بودند تقدیر و تشکر نموده، از خداوند منان توفیقات روز افزون همگان و اقتدار و عزت و پایندگی اسلام و مسلمین و نابودی رژیم اشغالگر قدس را مسئلت دارم.

در پیام سید مناف هاشمی استاندار گلستان هم آمده است: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از حضور آگاهانه و مدبرانه گلستانی ها در راهپیمائی روز جهانی قدس، امیدوارم هر چه زودتر شاهد آزادی فلسطینیان از زیر بار ستم غاصبان صهیونیستی و هم پیمانانش باشیم و این پیروزی، زمینه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) باشد.

انتهای پیام/فا

حضور مردم گلستان  در راهپیمایی روز جهانی قدس باشکوه بود.

برچسب ها: استاندار ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.