برنامه تلویزیونی «بی حاشیه» به موضوع شیوه‌های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر خواهد پرداخت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ وارثی مدیرکل بهزیستی و صفاپور دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شنبه ۳۰ تیر ماه در برنامه تلویزیونی «بی حاشیه» حضور می‌یابند و درباره شیوه‌های پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر گفتگو می‌کنند.

برنامه‌ «بی حاشیه» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی شنبه‌ها ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «نبض» هم این هفته به ظرفیت‌های گردشگری و راه‌های توسعه این بستر برای شکوفایی اقتصاد و فرهنگ استان خواهد پرداخت که دراین برنامه کارشناسان حوزه‌های میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری حضور خواهند داشت.

برنامه تلویزیونی «نبض» به تهیه کنندگی سیدمهدی حسین زاده حسینی و بابک حسینیان روز‌های یکشنبه تا چهارشنبه هرهفته از حدود ساعت ۱۸ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

همچنین برنامه تلویزیونی «نشاط» با حضور علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان به طرح‌های ورزشی نیمه تمام می‌پردازد.

این برنامه هم به تهیه کنندگی حسن ناصری جمعه ساعت ۲۱ از سیمای مرکز قزوین پخش می‌شود.

برنامه تلویزیونی «خانه ما» روز شنبه ۳۰ تیر ماه با حضور دکتر عبادی به بیماری‌های کلیوی می‌پردازد؛ روز دوشنبه به مصرف انرژی و روز چهارشنبه هم به فرهنگ و قوانین آپارتمان نشینی خواهد پرداخت.

برنامه‌ تلویزیونی «خانه ما» به تهیه کنندگی عباس تورج فرد روز‌های زوج ساعت ۱۱ از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.

همچنین برنامه رادیویی «پژواک» روز شنبه ۳۰ تیرماه به «کرامت انسانی» خواهد پرداخت که در این برنامه دکتر رحمانی فعال اجتماعی و دکتر علیخانی فعال فرهنگی حضور خواهند داشت.

برنامه «پژواک» نیز به تهیه کنندگی محمدعلی مختاری به مدت ۴۵ دقیقه روز‌های شنبه ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه از رادیو قزوین پخش می‌شود.

برنامه رادیویی «روی خط باشید» روز شنبه ۳۰ تیر با حضور بهرامی رئیس اتحادیه نانوایان به موضوع نانوایی‌های استان، روز یکشنبه ۳۱ تیر ماه با حضور لزگی معاون اداره کل اقتصاد و دارایی استان به موضوع سهام عدالت و روز دو شنبه یکم مرداد با حضور پسندیده مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به موضوعات زیست محیطی خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

پخش برنامه تلویزیونی «بی حاشیه» از شبکه قزوین

برچسب ها: اعتیاد ، تولید فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.