امام جمعه مشهد گفت:به اندازه‌ای ای که اسلام احیاگر زن است هیچ جریانی در هیچ زمینه‌ای در جهان اینگونه نیست.

دنیا اسلام را جریانی سرکوبگر در حقوق زن تبلیغ می‌کندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در دیدار با برگزیدگان جایزه بزرگ گوهرشاد افزود:حرکت این موسسه بهترین حرکت در توسعه نخبگی‌های سازنده و انسانیت در کشور و جامعه جهانی است و این حرکت‌ها با همایش انجام نمی‌شود بلکه باید همراه با موج سازی در جامعه باشد.

وی تصریح کرد:امروز دنیا اسلام را جریانی سرکوبگر در حقوق زن تبلیغ می‌کند و نشان داده چهره شما به عنوان آثار سازندگی اسلام بهترین حرکت در نقش برآب کردن تبلیغات دشمن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:استمرار ارتباطات شما عزیزان با مجموعه‌های آستان قدس بسیار اهمیت دارد، باید همایش سالانه جمع بندی در جهت ساماندهی این قضایا باشد.

آیت الله علم الهدی افزود:مردم دو دسته اند یا خلق الله هستند یا عبادالله، محوریت خدمات اگر عبادالله بود غیر از استفاده انسانی خدا هم استفاده و بهره برداری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسلام نیاز به رهبری جهانی دارد تصریح کرد:نظام اسلامی تنها در یک گوشه فایده ندارد لذا آنچه برای ما مهم است انقلاب ماست تا به طرف تشکیل این حکومت جهانی برود و امام خمینی و مقام معظم رهبری، رهبران انقلاب ما در طول رسیدن به رهبری و حکومت واحد و نهایی جهان اسلام است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

اسلام نیاز به رهبری جهانی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.