سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی ازاجرای ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش در طرح ایران مهارت این استان خبرداد.

اجرای ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش در طرح ایران مهارت استان مرکزیشاه محمدی سرپرست اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان مرکزی در حاشیه بازدید از کلاس‌های طرح ایران مهارت درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با برگزاری طرح ایران مهارت ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای برای دانش آموزان متوسطه اول استان ارائه می‌شود.

شاه محمدی با بیان اینکه این طرح با همکاری آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود افزود: استان مرکزی به عنوان یکی از ۵ استان پایلوت اجرای طرح ایران مهارت انتخاب شده است.

وی اضاافه کرد: در این طرح ضمن ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای دانش آموزان با مشاغل مختلف آشنا شده و از پشتوانه مناسبی برای تعیین رشته و آینده کاری فرد برخوردار می‌شوند.

آمادگی دانش آموزان دوره متوسطه اول برای انتخاب رشته با طرح ایران مهارت

عتیقی، معاون آموزشی متوسطه ناحیه یک آموزش و پرورش هم گفت: بر اساس طرح ایران مهارت دانش آموزان دوره متوسطه اول تا پایان دوره از ۶۰ ساعت آموزش فنی و حرفه‌ای بهره مند می‌شوند و برای انتخاب رشته و ورود به متوسطه دوم آماده خواهند شد.

بیاتیان رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای استان هم گفت: در این طرح ۳۰ هزار نفر ساعت آموزش در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای اراک به دانش آموزان در بیش از ۲۰۰ آموزشگاه فنی و حرفه‌ای آزاد به دانش آموزان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.