نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت:شهادت مرگ در راه هدف است و خود هدف نیست.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش از تهران با بیان اینکه شهادت مرگ در راه هدف است و خود هدف نیست،گفت:باید در مقابل روح بزرگ شهدا تواضع کنیم و از خدا بخواهیم تداوم راه شهدا را به ما توفیق دهد.


وی افزود:پیامبران که مبعوث می‌شوند با آرمان‌های الهی و پیام‌های ربانی در راستای هدایت بشر مبعوث می‌شوند و کار آنان صرفاً برای انجام دعوت نیست بلکه کار آنها کار سختی است که در مقابل هواهای نفسانی انجام می‌شود و دشمن برانگیز است.

 

آیت الله سید علیرضا عبادی بیان کرد:پیامبران بازوی نظامی داشتند و این یک جایگاهی نیست که با قلم و هنر منعکس شود.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تصریح کرد:در صحنه میدانی کراماتی از شهدا به وضوح دیده می‌شود و حقایقی از آنان کشف می‌شود‌.

 

وی گفت:باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و بالاتر از مقام شهادت وجود ندارد اما استثنا نیز دارد و استثنا آنانی هستند که با استقامت تمام تا مرز شهادت بروند و دشمن را ناکام کنند و تا زنده هستند راه شهدا را ادامه دهند.

 

مصطفوی فرمانده پایگاه هوایی شهید حسینی نیز در این دیدار یادآور شد:امروز نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی در خراسان جنوبی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل جوان و تجلیل از خانواده شهدا برگزار می‌شود.

 

وی شهدای نیروی هوایی استان را 9 شهید عنوان کرد و اظهار داشت:از این تعداد 5 شهید خلبان، 3 شهید فنی و یک شهید سرباز بوده است.

 

مصطفوی با اشاره به برگزاری نخستین یادواره شهدای نیروی هوایی استان گفت:در این یادواره از خانواده شهید بصیری‌پور نخستین شهید مدافع حرم استان و شهید ایمان یوسفی که به تازگی در راه دفاع از وطن به شهادت رسیده است تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/غ

خراسان جنوبی دارای 9 شهید نیروی هوایی 

 

برچسب ها: شهدا ، نیروی هوایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار