مرحله نخست آبرسانی به روستای تیس تنها روستای محدوده منطقه آزاد چابهار با حضور مشاور رئیس جمهوری و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار و جمعی از مدیران محلی افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی  در حاشیه افتتاح این پروژه آبرسانی اظهار داشت: خدمت به مردم روستایی و ارایه امکانات نظیر آب از اجر و ثواب زیادی برخوردار است و موجب رضایتمندی قشر محروم جامعه می‌شود.

مرتضی بانک افزود: روستای تیس قدمت طولانی و آثار تاریخی و باستانی زیادی دارد و مردمان مهمان نواز آن همیشه همراه و همگام با برنامه‌های دولت هستند.

وی بیان کرد: بزودی خدمات و امکانات لازم بهداشتی، آموزشی و رفاهی براساس اولویت‌ها به مردم این روستا ارایه خواهد شد تا بتوان عقب ماندگی گذشته را جبران کرد.

وی تسریع در ساماندهی و توسعه روستای تیس را خواستار شد و افزود: مدیران منطقه آزاد چابهار طرح و پروژه‌های در دست اجرا را سریعتر تکمیل و بهره برداری کنند تا مردم از نعمت آن‌ها بهره‌مند شوند.

مشاور رئیس جمهوری با ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی مردم روستای تیس اظهار داشت: افتتاح فاز نخست طرح آبرسانی به مردم روستا زمینه ساز اجرایی شدن سایر طرح‌ها و برنامه‌ها است.

بانک با بیان اینکه در فاز نخست ۲۰۰ خانوار از نعمت آب لوله کشی بهره مند می‌شوند، خاطرنشان کرد: آبرسانی به تمامی خانوار‌ها در دستور کار قرار دارد که پس از بازگشایی معابر و رعایت حریم‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: این طرح با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان و هزار و ۶۰۰ متر انشعابات فرعی و هزار و ۲۰۰ متر طول انشعابات اصلی اجرا شده است.

انتهای پیام/ع

روستای تیس قدمت طولانی و آثار تاریخی و باستانی زیادی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار