مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: تامین امکانات و تجهیزات لازم برای ورزش حرفه‌ای معلولان این استان مستلزم تخصیص اعتبار است.

ورزش حرفه‌ای معلولان به تامین اعتبار نیاز داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  علی پولادی ریشهری روز چهارشنبه درحاشیه بازدید از بهزیستی شهرستان دیر گفت:  توانبخشی معلولان در حوزه تربیت بدنی محور اصلی بهزیستی است.

وی اضافه کرد: درحوزه تربیت بدنی بهزیستی به مقوله ورزش همگانی و حرفه‌ای توجه ویژه و برای ارتقای توان و استعداد ورزشکاران معلول کار‌های خوبی از جمله پرداخت هزینه انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهارداشت: ورزش حرفه‌ای معلولان مستلزم تامین اعتبار لازم است تا استعداد این افراد شکوفا شود و خود را در کشور و دنیا مطرح کنند؛ و ادامه داد: بهزیستی در زمینه تامین امکانات و تجهیزات به روز برای تقویت عضله، سنجش استعداد و سرعت واکنش، مشکلات زیادی دارد که با همت دستگاه‌های دیگر تلاش داریم این مشکلات برطرف شود.

وی اضافه کرد: ورزشکاران معلول استان بوشهر در کشور و دنیا مقام‌های خوبی کسب کردند که اگرچه در حد مطلوب پاسخگوی همت بالای آنان نبوده ایم، اما در وسع و توانایی بهزیستی حمایت شده است.

پولادی ریشهری بیان کرد: با وجود اینکه حوزه فعالیت بهزیستی بسیار گسترده است و توانسته تلاش زیادی انجام دهد طوریکه در دولت تدبیر و امید یارانه‌های مستمری بگیران سه برابر افزایش یافته است.

وی در باره راه اندازی مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی گفت: در همه شهر‌های استان بوشهر بجز ۲ شهر، مرکز اورژانس اجتماعی فعال است که تلاش داریم این اورژانس را در این دو شهر نیز راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/م

تامین امکانات و تجهیزات لازم برای ورزش حرفه ای معلولان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.