گناوه برای ایجاد شهرک کشاورزی مناسب است

فرماندار گناوه گفت: این شهرستان بویژه بخش ریگ ظرفیت و قابلیت‌های فراوانی برای راه اندازی شهرک‌های کشاورزی و شیلاتی دارد.

گناوه برای ایجاد شهرک کشاورزی مناسب استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  سیدعلی پاک نژاد روز چهارشنبه در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: دراین ارتباط سرمایه گذار بخش خصوصی برای تاسیس شهرک کشاورزی در این شهرستان متقاضی شده که فرمانداری آماده همکاری در پرداخت تسهیلات است.

وی اضافه کرد: در این نشست مسایل و مشکلات سرمایه گذاران بخش کشاورزی با حضور خود آنان بررسی و بازدید از طرح‌های آنان صورت می‌گیرد.

فرماندارگناوه افزود: هر هفته جلسات کمیته فنی کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان باحضور دستگاه‌ها و بانک‌های عامل برگزار می‌شود که نتایج خوبی بدنبال داشته است.

وی اظهارداشت: این شهرستان پس از دشتستان دومین تولید کننده گوشت سفید دراستان بوشهر است که باید برای حل مشکلات مرغداری‌ها تلاش مضاعف شود.

پاک نژاد گفت: در زمینه گازرسانی به مرغداری ها فعالیت‌های خوبی صورت گرفته و هزینه انشعاب آن‌ها نیز بصورت اقساطی اخذ می‌شود.

فرماندار گناوه ادامه داد: پرداخت آب بها در دستور کار مرغداری‌های این شهرستان قرار گیرد و اداره آب و فاضلاب روستایی نیز با برداشت کنندگان آب غیرمجاز برخورد کند.

وی گفت: باتوجه به اینکه بوی نامطبوع مرغداری‌ها سبب گله مندی ساکنان روستا‌ها شده باید برای برطرف کردن این مشکل برنامه ریزی و چاره اندیشی شود.

وی اظهارداشت: توسعه کشت گلخانه‌ای در دستور کار قرار گرفته و از علاقمندان به این حرفه دعوت به سرمایه گذاری می‌شود.

انتهای پیام/م

بخش ریگ قابلیت‌های فراوانی برای راه اندازی شهرک‌های کشاورزی و شیلاتی دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.